Z moich obserwacji i doświadczeń wynika jednoznacznie, że czy chcesz czy nie kurnik na słupku jest najlepszy jeśli chodzi o czytelność wskazań. Pod radiem nie ma racji bytu bo w manualu uderzam w nie dłonią przy wbijaniu trójki (łapa jak bochen chleba
) Miejsce nawiewów odpada - lubię jak mi w zimne dni wieje ciepłym na klate. Wciskanie tego między przełączniki halogenów - zaczyna mi swędzieć poczucie estetyki. Stopka za kierownicą zalatuje hondami..i tak wracam do pomysłu żeby to było jednak mimo wszystko na słupku, albo umocować zegar boosta na przyklejonej do konsoli stopce/płaskiej powierzchni między daszkiem oryginalnych zegarów a lewym słupkiem A. Mam tam zegar EGT i jest to najlepsze miejsce.
Umiejscowienie kubka przy lewym kolanie, ze względu na to kolano właśnie bym skreślił. Ja spięty w pasach, a daleko odsunięty w fotelu przy strzale w przód w inne auto - lewym kolanem połamałem deskę rozdzielczą...(o artroskopii nie wspomnę)...
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar