Volvo 740 Turbo Stal

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Volvo 740 Turbo Stal

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

O to będzie cena lepsza jak auto unieruchomione :evil:
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1839
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontakt:

Re: Volvo 740 Turbo Stal

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: JoeM »

V945turbo pisze:O to będzie cena lepsza jak auto unieruchomione :evil:
Nie będzie lepszej ceny, auto już jeździ 8-)

No i koniec z pierdzeniem. Teraz przyjemnie cicho. Kolektor splanowany i pospawany. Mechanik znalazł mikropęknięcie i kazał to zaspawać. Szpilki w głowicy uchowały się. Ukręciła się tylko jedna przy turbo.

Obrazek
0 x
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Volvo 740 Turbo Stal

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

i tak sie rozejdzie....
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1839
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontakt:

Re: Volvo 740 Turbo Stal

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: JoeM »

a jak inaczej to załatwić poza oczywistym czyli wymiana na inny bez pęknięcia?
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Volvo 740 Turbo Stal

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

Te kolektory tak mają.
Kolektory starego typu, ja mówię na nie "kwadratowe",są bardziej odporne mechanicznie, wręcz pancerne.
Ale nie chcę krakać, oby ten zabieg wystarczył na lata.
Pozdro z błotnistej wiochy pod Warszawą
0 x
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1839
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontakt:

Re: Volvo 740 Turbo Stal

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: JoeM »

takijedenkuba pisze:Te kolektory tak mają.
Kolektory starego typu, ja mówię na nie "kwadratowe",są bardziej odporne mechanicznie, wręcz pancerne.
Ale nie chcę krakać, oby ten zabieg wystarczył na lata.
Pozdro z błotnistej wiochy pod Warszawą
Tak też słyszałem że pękają. Wyszedłem z założenia że jeszcze trochę potrzyma tym bardziej że pękniecie było minimalne i tamtędy nawet spaliny nie wychodziły. Żal było go jeszcze wyrzucać, a ryzyko takie samo co z zakupem używanego.

Pozdro z równie błotnistej wioch pod Poznaniem
0 x
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: Volvo 740 Turbo Stal

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

Gdzieś mi się obiło o uszy, że na pękanie pomaga wycięcie tych żeber pomiędzy rurami od strony głowicy. Trochę to głupie jak się zastanowić, ale może :D
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Volvo 740 Turbo Stal

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

swital pisze:Gdzieś mi się obiło o uszy, że na pękanie pomaga wycięcie tych żeber pomiędzy rurami od strony głowicy. Trochę to głupie jak się zastanowić, ale może :D
Starsze "kwardatowe" kolektory nie mają tych łączników.
Może to być dobry trop.
0 x
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Volvo 740 Turbo Stal

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Tak, ale starsze bez łączników to tylko Garrett, a te nowsze Mitsu.

Joem, wymieniać, ten typ tak ma...

Pozdro z Koziego Grodu !
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1839
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontakt:

Re: Volvo 740 Turbo Stal

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: JoeM »

Przegląd zaliczony. Badania okresowe łosiu przeszedł bez problemu. Poniżej pomiary zawieszenia. Nic wielkiego ale te amortyzatory mają ok 10 lat. Fakt, że dopiero rok w Polszy ale dają rade. Gość ze stacji powiedział że niektóre nowe gorzej wypadają. Zobaczmy jaka różnica będzie za rok.

Obrazek

Obrazek
0 x
ODPOWIEDZ