Volvo 740 b230ft + m46 daily/street/drift

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: RE: Re: Volvo 740 b230ft + m46 daily/street/drift

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kaban »

wujek pisze:<--------------------- patrz mój avatat...Jamexy do 350 kucyków he he he he
Hue hue hue, so true bro..
Ciasniejsza szpera? No jest Gripper :) :) :)

Wysłane z telefonu.
0 x
.
panrysiek
Posty: 330
Rejestracja: 16 listopada 2014, 20:00
Lokalizacja: Wro

Re: Volvo 740 b230ft + m46 daily/street/drift

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: panrysiek »

Brzmi ciekawie a jako, że mówi to praktyk a nie marzyciel, są szanse na powodzenie planu. Trzymam kciuki!
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Volvo 740 b230ft + m46 daily/street/drift

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

Z doświadczeniem przy przygotowaniami wozów do sportu i w samym sporcie, z zapleczem technicznym, Szymon jak widzimy związany jest zawodowo z motoryzacją, do tego wsparcie z forum trochę siana i sukces projektu murowany. Obstawiam że wóz na wiosnę będzie przygotowany do sportowego sezonu.
Trzymam kciuki Szymek.
0 x
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Volvo 740 b230ft + m46 daily/street/drift

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

W to nie wątpię i czekam na pro efekty :)
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
kosini
Posty: 51
Rejestracja: 30 września 2016, 00:46

Re: Volvo 740 b230ft + m46 daily/street/drift

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kosini »

koper pisze:
kosini pisze:
Jako że zajmuję się profesjonalnie auto detailingiem oraz mam hurtownię z częściami do samochodów sportowych plany na najbliższe dni są jasne.


Dalej muszę wymienić hamulce. Jak auto będzie w górze zobaczę co z przewodami, jak trzeba będzie to nowe zakuję już w oplocie. Na ten moment muszę się zadowolić nowymi zestawami tarcze-klocki z przodu i z tyłu. Po zimie pomyślę nad jakimś big brake kitem. Koła planuję i tak 17' więc miejsca trochę do dyspozycji będzie. Chciałbym też wrzucić jakiś dyskretny, hydrauliczny hamulec ręczny.

Nie jestem jeszcze zupełnie biegły w temacie Volvo ale nadrabiam, proszę więc o wyrozumiałość.

Chciałbym aby auto było nietypowym democarem mojej hurtowni dlatego będę starał się aby jakość wykonania jak i sam wygląd prezentowały możliwie najwyższy poziom.

Mam nadzieję, że coś z tego będzie. ;)

Pozdrawiam,
Szymon
Szanowny Kolego,
mnie osobiście co prawda drifty i okołoklimaty nie kręcą, ale szanuję inną optykę (oprócz palenia papierosów) i muszę przyznać, że masz się czym pochwalić.

Mniemam, że to: http://www.argperformance.pl/ to twój bajzel :)

Czy zacytowane powyżej wypowiedzi z Twojego posta sugerują, że można Cię nawiedzić celem skorzystania z usług [prywata]?
Nie, ARG nie należy do mnie. Zdjęcie, na którym Skyline był oklejony w barwy ARG było robione przed targami motoryzacyjnymi, na których również były moje samochody. Właścicielem ARG jest ówczesny mój przyjaciel, któremu pomagałem w ten sposób w promocji firmy.

Z jakich usług chciałbyś skorzystać? Jeśli masz na myśli zabiegi detailingowe lub chcesz jakkolwiek modyfikować swój samochód to służę pomocą. Na terenie Hiszpanii i Portugalii jestem także jedynym przedstawicielem FMIC.EU, JR Spec, Deuter, Ecumaster czy kilku firm bardziej związanych z driftingiem jak np Musk Customs czy Projekt 86 więc mogę pomóc w zakupie części z asortymentu tych firm z jakimiś rabatami.

Jeśli coś z tego Cię interesuje to zapraszam na priv;)

Jeśli z kolei chcesz obejrzeć asortyment jaki mam dostępny w ofercie zapraszam na kosini.eu (strona po hiszpańsku, angielska część słabo rozwinięta – stale nad tym pracuję). Na facebooku mam też swój fanpejdż – Kosini Auto Detailing na którym można obejrzeć część moich prac. Uzupełniany sporadycznie bo zazwyczaj czasu brakuje na wszystko ale można się mniej więcej zorientować jak to wygląda ;)
dom?n pisze:> 350km
> daily

Na pewno widzę tu pewien intrygujący dysonans ;)
Nie wiem czy z moim wzrokiem coś nie tak ale ja nic takiego nie dostrzegam ;)
Staszku pisze:
wujek pisze:<--------------------- patrz mój avatat...Jamexy do 350 kucyków he he he he
A z opisu nie wychodzi że jamexy będą "na teraz" razem z 200km żeby było na zimę?
Dokładnie. Po zimie zapewne wleci gwint. To temat na później, teraz jeszcze o tym nie myślę.
Kaban pisze:
wujek pisze:<--------------------- patrz mój avatat...Jamexy do 350 kucyków he he he he
Hue hue hue, so true bro..
Ciasniejsza szpera? No jest Gripper :) :) :)
Chyba nie rozumiem?
panrysiek pisze:Brzmi ciekawie a jako, że mówi to praktyk a nie marzyciel, są szanse na powodzenie planu. Trzymam kciuki!
takijedenkuba pisze:Z doświadczeniem przy przygotowaniami wozów do sportu i w samym sporcie, z zapleczem technicznym, Szymon jak widzimy związany jest zawodowo z motoryzacją, do tego wsparcie z forum trochę siana i sukces projektu murowany. Obstawiam że wóz na wiosnę będzie przygotowany do sportowego sezonu.
Trzymam kciuki Szymek.
Dzięki!

Dzisiaj miałem sporo pracy dlatego niestety nie udało mi się zrobić tego co zaplanowałem ale jutro powinienem dokończyć. Intercooler już jest na swoim miejscu, zrobiłem też do niego mocowania. Wszystko już jest pomierzone, łączniki silikonowe i rurki wstępnie dopasowane. Miejsce na bova też już mam. Jutro wszystko muszę finalnie pociąć, pospawać i poskręcać.

Skoro już robiłem IC i całą resztę to wymieniłem od razu dolot. Zamiast klasycznego filtra chciałem wrzucić carbon boxa BMC ale okazało się, że niekoniecznie mam na to miejsce więc będzie zwykły grzybek HKS.
Muszę dorobić jeszcze jakąś przegrodę, żeby silnik mógł rzeczywiście oddychać, a nie wciągać ciepłe powietrze z komory. Nie wiem tylko czy znajdę jakiś odpowiedni materiał na to w warsztacie..
Jak wystarczy mi czasu to jutro wrzucę sobie też wskaźnik temperatury wody.

Wiem, że bez zdjęć się nie liczy ale zapomniałem wziąć aparatu z warsztatu. Jutro w okolicy 15 powinienem wrzucić zdjęcia już skończonej (na ten moment) komory silnika.

Pozdrawiam,
Szymon
0 x
Maczas
Posty: 222
Rejestracja: 26 stycznia 2015, 13:53

Re: Volvo 740 b230ft + m46 daily/street/drift

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maczas »

Zacnie się zapowiada ten projekt...zazdroszczę funduszy i miejsca do pracy nad cegłą ;-)
0 x
kosini
Posty: 51
Rejestracja: 30 września 2016, 00:46

Re: Volvo 740 b230ft + m46 daily/street/drift

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kosini »

Maczas pisze:zazdroszczę funduszy
Tutaj wcale nie jest jakoś bardzo kolorowo ;) Miałem wcześniej kilka aut sportowych i siłą rzeczy została mi taczka części. Jakieś turbiny, intercoolery, bovy czy inne pierdoły które mogę wykorzystać do budowy tego. I tyle ;)

Wieczorem wrzucę obiecane zdjęcia ;)
0 x
kosini
Posty: 51
Rejestracja: 30 września 2016, 00:46

Re: Volvo 740 b230ft + m46 daily/street/drift

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kosini »

Przed:
Obrazek
Obrazek

Taki cooler zamiast seryjnego:
Obrazek

Spawanie:
Obrazek

Zamontowane (prawie):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wszystko wypalcowane, zakurzone i brudne ale zdjęcia robiłem zaraz po montażu. Jak będę ogarniał komorę to wszystko ładnie umyję i przepoleruję - będzie pięknie ;) Muszę jeszcze zrobić mocowanie na chłodniczkę - nie mogłem skończyć bo musiałem dość szybko wyjechać z warsztatu. Dalej ogarnięcie zaślepkek podciśnień, mocowanie chłodnicy wody - to wygląda fatalnie. Nie zamontowałem niestety ani mbc ani ebc (nie mogę skurczybyka namierzyć..), nie zdążyłem też wrzucić wskaźników ani grodzi dla filtra. Jutro będę z tym walczył. Na razie tyle. Jak będą nowości to będę na bieżąco dawał znać. Stay tuned! ;)
0 x
kosini
Posty: 51
Rejestracja: 30 września 2016, 00:46

Re: Volvo 740 b230ft + m46 daily/street/drift

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kosini »

W sobotę udało mi się znaleźć EBC więc od razu je wrzuciłem do auta. Trochę pobawiłem się doładowaniem ale, jak zawsze, czasu za mało na cokolwiek więc w zasadzie niczego jeszcze nie ustawiłem. Urządzenie jest dość rozwinięte i daje sporą możliwości. Od zwykłego ustawienia wartości doładowania, ustawienia w jakich zakresach i jak mocno trzymany ma być boost, po warning i limiter ograniczający doładowanie przy przekroczeniu zadanej wartości i kilka innych. Mam nadzieję, że jutro znajdę czas, żeby się tym pobawić i zobaczyć jakie są w tym momencie możliwości.

Wiem już, że będę usuwał środkowy nawiew, żeby w jego miejsce wrzucić ebc, turbo timer i wskaźniki. Chciałem tego nie robić ale to jedyne, moim zdaniem, sensowe miejsce. Bardzo nie lubię wystających wskaźników na desce, na słupku też niekoniecznie mnie przekonują.

W tym tygodniu chciałbym wyspawać sensowny wydech (prawdopodobnie 2.5 - 2.75"), ogarnąć sprężyny i ewentualnie powymieniać co trzeba w zawieszeniu.

Będę na pewno robił przewody hamulcowe w oplocie. Koper pisał do mnie, że również byłby chętny na jeden komplet. Jeśli pojawiliby się inni chętni i zamówiłbym kilka kompletów, cena zapewne byłaby dość atrakcyjna. Chce ktoś?

To samo dotyczyć będzie tulejek zawieszenia, których nie znajdę już gotowych. Jeśli znaleźliby się chętni to byłbym w stanie ogarnąć kilka kompletów poliuretanów.

W wyżej wymienionych sprawach proszę o wiadomość prywatną.

Pozdrawiam,
Szymon
0 x
ostry
Posty: 114
Rejestracja: 05 października 2014, 21:05

Re: Volvo 740 b230ft + m46 daily/street/drift

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ostry »

Mocno kibicuję i pewnie będę odzywał się w związku z jakimiś gratami do mojego firmowego gruza z wmltig ;)

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
0 x
ODPOWIEDZ