245 Adventure :P
Re: 245 Adventure :P
Oczywiscie ze bedzie ale to na kiedys ,w chwili obecnej mam dorobiona podstawe pod wyciagarke, na wzor posluzyla mi wyciagarka kolegi Niestety w 240 ptrzeba wzmacniac przednia czesc podluznicy , mam pomysl i kilka wzorcow ze szwedzkiego forum . I pozostaje kwestia skrocenia przodu (tak jak na chyba znanym foto ponizej )Zima bedzie tu tworczym okresem
- Załączniki
-
- volvo-xc90-predecessor-rendering-2.jpg (177.89 KiB) Przejrzano 7212 razy
Ostatnio zmieniony 26 września 2016, 22:11 przez Troyson, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
Re: 245 Adventure :P
Akurat Defender (długi) wyciągarki potrzebuje co chwila bo wiesza się na byle czym. To jesli mogę służyć radą, włóż most ze szperą jeśli go tam jeszcze nie ma. Ostatnio przypadkowo uskuteczniłem offroad 960ką i właściwie wyjechałem tylko dzięki blokadzie z wilgotnej trawiastej i bardzo pochylonej łąki.
1 x
Re: 245 Adventure :P
Kibicuję Tobie projektu i wyprawy. Nie każdy klasyk musi być w oryginale. Każdy ma pomysł na swoje volvo i dlatego później na zlotach, drogach, parkingach jest ciekawiej...konsekwencji w realizacji życzę !!!
0 x
Pozdrawiam !!!
690-018-111
matibobi
PV 544 '61 B16, 240 '89 B230F, 740 '92 B230F, 940 '92 B230FB, 850 '96 B5244S, XC90 '06 D5…
ex. ,S80 royal executive, s80 d5
6x240 `80, 2x`82, `84, `89, 93
940 ‚92`94, 92, 92, 92, 960 `91
V70 99, 01,
850 96
340 88
690-018-111
matibobi
PV 544 '61 B16, 240 '89 B230F, 740 '92 B230F, 940 '92 B230FB, 850 '96 B5244S, XC90 '06 D5…
ex. ,S80 royal executive, s80 d5
6x240 `80, 2x`82, `84, `89, 93
940 ‚92`94, 92, 92, 92, 960 `91
V70 99, 01,
850 96
340 88
Re: 245 Adventure :P
Troyson, mógłbyś proszę wrzucić foty i opis podwyższania zawieszenia? Jakie felgi i opony i takie tam techniczne piredoly
sambo
ps. mam na sprzedaż oryginalny bagażnik dachowy na 240 kombi z aluminium. pasowałby do Twojej koncepcji offroad!
o taki: http://www1.garaget.org/archive/121/120 ... 487509.jpg
sambo
ps. mam na sprzedaż oryginalny bagażnik dachowy na 240 kombi z aluminium. pasowałby do Twojej koncepcji offroad!
o taki: http://www1.garaget.org/archive/121/120 ... 487509.jpg
0 x
Re: 245 Adventure :P
Długo nie czułem klimatu bo wywodzę się z kultury gleba/nisko/szybko, ale ostatnio połaziłem grand cheerokiem po kopalni piasku i powiem że to jest to. A jak do tego dołożyć Azję, romantyczna dusza budzi się jak palcem pstryknąć.
A na serio, krótki front i duży lift, może byc ciekawie, choć będzie wyglądał jak łada niva
A na serio, krótki front i duży lift, może byc ciekawie, choć będzie wyglądał jak łada niva
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: 245 Adventure :P
dzieki za mile slowa Bagaznik mam stalowy wlasnej roboty ,mocny i sztywny z profili ( na foto bez dokrecanego tylnego modulu na skrzynie ) Alu sa fajne ale nie przy takim obciazeniu jakie bedzie - mnogosc stafu ,2-4kola zapasowe i 2 karnistry 20l , zbiornik na wode 40l , skrzynia z narzedziami i druga z czesciami zapasowymi itd .Co do liftu obecnie bylo : rozciagniete sprezyny ( zwiekszona miekkosc aby nie bylo efektu wozu drabiniastego ) diesel plus dystanse przod 30mm tyl 60mm . Przy wiekszym lifcie potrzeba wiadomo zmienic katy kol z przodu wiec i dystans musi isc nie w osi . Przednie amory zostawiam seryjne na chwila obecna - budzet . Tyl wachacze beda przespawane mocowania amortyzatorow i podniesiana podstawa sprezyny . Na koniec wachacze beda zamkniete dla usztywnienia . Kola mam 27 cala na felach 14" volvowskich . O ile na tyl wejda bez problemow nawet 28 to przedni amor tylko 27 ( szparamiedzy podstawa sprezyny do opony to 4mm ) Na wieksze srednice kol trzeba zastosowac gwinty lub przespawac amor .
- Załączniki
-
- P1290327.JPG (136.75 KiB) Przejrzano 7098 razy
0 x
Re: 245 Adventure :P
Niby każda 2xx jest taka sama a jednak ... piękne jest to ze możemy patrzeć na tak różne 2xx jedna terenowa druga sportowa a jeszcze inna do lasnu piękne samochody ! Gratuluje pomysłu na samochod !
0 x
Re: 245 Adventure :P
cześć Troyson!
na Turbobricks jest takie 244 na sprzedaż za 2500 dolcow. ( turbobricker "slow240")
Pomyślałem, ze może Cie zainspirować
a tu opis modyfikacji:
long travel coilovers
12" 275lb springs
bilstein touring struts
Kaplhenke extended wheel studs
10mm slip on spacer in the front
3" lift springs for the front of an XJ jeep
long travel Gabriel gas charged shocks
Kaplhenke torque rods and pan hard bar
32mm adapter style spacers in the rear.
4.10 locker from a 95 940
235/75/15 General grabber AT2, about a year old, tons of life left.
na Turbobricks jest takie 244 na sprzedaż za 2500 dolcow. ( turbobricker "slow240")
Pomyślałem, ze może Cie zainspirować
a tu opis modyfikacji:
long travel coilovers
12" 275lb springs
bilstein touring struts
Kaplhenke extended wheel studs
10mm slip on spacer in the front
3" lift springs for the front of an XJ jeep
long travel Gabriel gas charged shocks
Kaplhenke torque rods and pan hard bar
32mm adapter style spacers in the rear.
4.10 locker from a 95 940
235/75/15 General grabber AT2, about a year old, tons of life left.
0 x
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość