245 Adventure :P

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
Troyson
Posty: 10
Rejestracja: 25 września 2016, 21:32

Re: 245 Adventure :P

Postautor: Troyson » 26 września 2016, 21:49

Oczywiscie ze bedzie ale to na kiedys ,w chwili obecnej mam dorobiona podstawe pod wyciagarke, na wzor posluzyla mi wyciagarka kolegi :) Niestety w 240 ptrzeba wzmacniac przednia czesc podluznicy , mam pomysl i kilka wzorcow ze szwedzkiego forum . I pozostaje kwestia skrocenia przodu (tak jak na chyba znanym foto ponizej )Zima bedzie tu tworczym okresem :)
Załączniki
volvo-xc90-predecessor-rendering-2.jpg
volvo-xc90-predecessor-rendering-2.jpg (177.89 KiB) Przejrzano 7212 razy
Ostatnio zmieniony 26 września 2016, 22:11 przez Troyson, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x

Awatar użytkownika
panrysiek
Posty: 330
Rejestracja: 16 listopada 2014, 20:00
Lokalizacja: Wro

Re: 245 Adventure :P

Postautor: panrysiek » 26 września 2016, 22:11

Akurat Defender (długi) wyciągarki potrzebuje co chwila bo wiesza się na byle czym. To jesli mogę służyć radą, włóż most ze szperą jeśli go tam jeszcze nie ma. Ostatnio przypadkowo uskuteczniłem offroad 960ką i właściwie wyjechałem tylko dzięki blokadzie z wilgotnej trawiastej i bardzo pochylonej łąki.
1 x

Awatar użytkownika
Troyson
Posty: 10
Rejestracja: 25 września 2016, 21:32

Re: 245 Adventure :P

Postautor: Troyson » 26 września 2016, 22:12

szpera bedzie bedzie :D
0 x

Awatar użytkownika
Igor52
Posty: 11
Rejestracja: 20 lipca 2016, 13:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: 245 Adventure :P

Postautor: Igor52 » 27 września 2016, 07:24

Ładny kant, łądne zdjęcia. Czekamy na relacje z terenu :)
0 x

matibobi
Posty: 239
Rejestracja: 31 marca 2016, 11:35
Lokalizacja: Leszno, Wlkp

Re: 245 Adventure :P

Postautor: matibobi » 05 października 2016, 10:34

Kibicuję Tobie projektu i wyprawy. Nie każdy klasyk musi być w oryginale. Każdy ma pomysł na swoje volvo i dlatego później na zlotach, drogach, parkingach jest ciekawiej...konsekwencji w realizacji życzę !!!
0 x
Pozdrawiam !!!
690-018-111
matibobi
PV 544 '61 B16, 240 '89 B230F, 740 '92 B230F, 940 '92 B230FB, 850 '96 B5244S, XC90 '06 D5…
ex. ,S80 royal executive, s80 d5
6x240 `80, 2x`82, `84, `89, 93
940 ‚92`94, 92, 92, 92, 960 `91
V70 99, 01,
850 96
340 88

Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1032
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: 245 Adventure :P

Postautor: sambo » 06 października 2016, 08:59

Troyson, mógłbyś proszę wrzucić foty i opis podwyższania zawieszenia? Jakie felgi i opony i takie tam techniczne piredoly :)

sambo

ps. mam na sprzedaż oryginalny bagażnik dachowy na 240 kombi z aluminium. pasowałby do Twojej koncepcji offroad!

o taki: http://www1.garaget.org/archive/121/120 ... 487509.jpg
0 x
Obrazek

Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: 245 Adventure :P

Postautor: wujek » 06 października 2016, 09:38

Długo nie czułem klimatu bo wywodzę się z kultury gleba/nisko/szybko, ale ostatnio połaziłem grand cheerokiem po kopalni piasku i powiem że to jest to. A jak do tego dołożyć Azję, romantyczna dusza budzi się jak palcem pstryknąć.

A na serio, krótki front i duży lift, może byc ciekawie, choć będzie wyglądał jak łada niva :D
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar

Awatar użytkownika
Troyson
Posty: 10
Rejestracja: 25 września 2016, 21:32

Re: 245 Adventure :P

Postautor: Troyson » 06 października 2016, 13:17

dzieki za mile slowa :) Bagaznik mam stalowy wlasnej roboty ,mocny i sztywny z profili :P ( na foto bez dokrecanego tylnego modulu na skrzynie ) Alu sa fajne ale nie przy takim obciazeniu jakie bedzie - mnogosc stafu ,2-4kola zapasowe i 2 karnistry 20l , zbiornik na wode 40l , skrzynia z narzedziami i druga z czesciami zapasowymi itd :P .Co do liftu obecnie bylo : rozciagniete sprezyny ( zwiekszona miekkosc aby nie bylo efektu wozu drabiniastego ) diesel plus dystanse przod 30mm tyl 60mm . Przy wiekszym lifcie potrzeba wiadomo zmienic katy kol z przodu wiec i dystans musi isc nie w osi . Przednie amory zostawiam seryjne na chwila obecna - budzet . Tyl wachacze beda przespawane mocowania amortyzatorow i podniesiana podstawa sprezyny . Na koniec wachacze beda zamkniete dla usztywnienia . Kola mam 27 cala na felach 14" volvowskich . O ile na tyl wejda bez problemow nawet 28 to przedni amor tylko 27 ( szparamiedzy podstawa sprezyny do opony to 4mm :D ) Na wieksze srednice kol trzeba zastosowac gwinty lub przespawac amor :) .
Załączniki
P1290327.JPG
P1290327.JPG (136.75 KiB) Przejrzano 7098 razy
0 x

Awatar użytkownika
roxos
Posty: 128
Rejestracja: 07 października 2014, 13:35

Re: 245 Adventure :P

Postautor: roxos » 10 października 2016, 14:47

Niby każda 2xx jest taka sama a jednak ... piękne jest to ze możemy patrzeć na tak różne 2xx jedna terenowa druga sportowa a jeszcze inna do lasnu piękne samochody ;)! Gratuluje pomysłu na samochod ;)!
0 x

Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1032
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: 245 Adventure :P

Postautor: sambo » 08 listopada 2016, 14:11

cześć Troyson!

na Turbobricks jest takie 244 na sprzedaż za 2500 dolcow. ( turbobricker "slow240")
Pomyślałem, ze może Cie zainspirować :)

Obrazek

Obrazek

a tu opis modyfikacji:

long travel coilovers
12" 275lb springs
bilstein touring struts
Kaplhenke extended wheel studs
10mm slip on spacer in the front
3" lift springs for the front of an XJ jeep
long travel Gabriel gas charged shocks
Kaplhenke torque rods and pan hard bar
32mm adapter style spacers in the rear.
4.10 locker from a 95 940
235/75/15 General grabber AT2, about a year old, tons of life left.
0 x
Obrazek


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość