Haj!
Ostatnio nabyłem Volvo 740 2.0 B200ET, z 1988 roku. Samochód ma przebieg 147 tys. km, może to potwierdzać stan jego zużycia wnętrza oraz odczucia z jazdy. Przez lata stał w różnych miejscach - zalęgły się w nim osy, coś tam się zastało i przytarło, ktoś coś z niego wymontował, gdzieś coś pękło. Auto będzie jeździło "od święta" (lat, słońce), jako youngtimer/klasyk, zostaje w oryginale.
Do tej pory wyprowadziłem wszystkie wgniotki, wymieniłem opony oraz zrobiłem przegląd (z paskiem), zakonserwowałem. Zostało polerowanie lakieru, wymiana podsufitki.
Szukam jeszcze kilku rzeczy:
- kompletny układ klimatyzacji (był, nie ma, BĘDZIE!),
- zaślepka słupka C, zasłania śrubę mocującą wewnętrzną okładzinę słupka (czarna),
- przelotka pasa kierowcy w słupku B (czarna),
- ogranicznik/zawias drzwi przednich prawych (najlepiej srebrny),
- lampa tylna prawa,
- kierunkowskaz przedni prawy,
- kierunkowskaz obrysowy prawy z chromem,
- osłona dolna silnika (plastik),
- zapasowy Luxor,
- zapasowe wtryski,
- zapasowy przepływomierz,
- zapasowy czujnik położenia wału itp.
Dzięki
Pozdrawiam
Misiek
740 2.0 TURBO, 1988
740 2.0 TURBO, 1988
- Załączniki
-
- 20160529_072516.jpg (118.24 KiB) Przejrzano 7250 razy
-
- 20160529_071151.jpg (155.79 KiB) Przejrzano 7250 razy
-
- 20160529_071052.jpg (143.54 KiB) Przejrzano 7250 razy
Ostatnio zmieniony 23 września 2017, 18:39 przez glidebo, łącznie zmieniany 2 razy.
1 x
Pozdrawiam
Misiek
Misiek
Re: 740 2.0 TIC, 1988
Wygląda nieźle. Szkoda, że u nas nie ma tak gustownych tablic...
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: 740 2.0 TIC, 1988
Czesc!
Fajnie , ze dolaczylesc do kanciatych rwd.
Milo mieć tak doświadczonego volvo maniaka na tym forum.
700 super . Poszukam części dla Ciebie jak będę w garażu w Gliwicach w sierpniu. Pownienem cos miec do B230 ET.
pozdrowienia
sambo
Fajnie , ze dolaczylesc do kanciatych rwd.
Milo mieć tak doświadczonego volvo maniaka na tym forum.
700 super . Poszukam części dla Ciebie jak będę w garażu w Gliwicach w sierpniu. Pownienem cos miec do B230 ET.
pozdrowienia
sambo
0 x
- Angie vel Pinda
- Posty: 71
- Rejestracja: 19 listopada 2015, 17:38
Re: 740 2.0 TIC, 1988
Srebrny, B200ET, Draco, tak samo jak moja 7seta. Tylko Draco wylądowały w piwnicy. Ładnie się prezentuje.
0 x
Re: 740 2.0 TURBO, 1988
"Z" czy "bez"? Dzięki
- Załączniki
-
- 20170514_111319.jpg (232.38 KiB) Przejrzano 6741 razy
-
- 20160903_175652.jpg (244.72 KiB) Przejrzano 6741 razy
0 x
Pozdrawiam
Misiek
Misiek
Re: 740 2.0 TURBO, 1988
Zdecydowanie bez. I te skośne nakładki na rury też mi się nie podobają.
Poza tym zazdrość mnie zżera...
Poza tym zazdrość mnie zżera...
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3037
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 740 2.0 TURBO, 1988
Zawsze mi się podobał ten czarny pasek w turbosedanach (i GLT też chyba miały)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 740 2.0 TURBO, 1988
Muszę powiedzieć, że mam "myślenice" ws blendyendriugto pisze:Zdecydowanie bez. I te skośne nakładki na rury też mi się nie podobają.
Poza tym zazdrość mnie zżera...
A "nakładki" na rury, to proszę Pana, jest jeszcze oryginalna rura wydechowa z oryginalnym tłumikiem końcowym do turbo
0 x
Pozdrawiam
Misiek
Misiek