Siema!
Pochwalę się moim dupowozem. Auto kupione trochę przypadkiem ale chyba dobrze się stało, że na nie trafiłem (odpukać). Szukałem V70II 2,4T ale nie mogłem znaleźć nic sensownego. Volvo było dosyć tanie (chyba), kosztowało 4kzł. Kupiłem żeby mieć czym jeździć i kontynuować poszukiwania V70, jak narazie temat zawieszony 940 okazało się przyjemniejsze od swogo następcy (prawnuka?:). Najechane ma niby 340kkm i chyba tyle rzeczywiście może mieć. Blacharsko jest ok, w wolnej chwili muszę oczyścić i poprawić tylną końcówkę progu. Raczej nie miało przeszłości wypadkowej, przynajmniej nic na to nie wskazuje. Napędza je b230fk z sekwencyjnym LPG BRC. Skrzynia M90. Na początku powychodziło kilka mniejszych i większych kwiatków. Największym było UPG, wydech do roboty i trochę bałaganu w elektryce. Do ogarnięcia została właściwie kosmetyka i wymiana sprzęgła. Niestety na parkingu jakaś parówa wjechała mi w przedni narożnik i przód wymaga drobnego liftingu.
Czy polecacie jakiegoś blacharza w okolicy Wrocławia który podjąłby się takiej upierdliwej roboty? Trzeba rozebrać przód, coś podklepać i spasować. Bez malowania i większej rzeźby.
Jeżdżę nim już 3ci miesiąc i dalej mam radochę. Niby 135KM ale w jeździe miejskiej odpycha się całkiem raźnie, bagażnik daje komfort psychiczny, że zmieści się w nim wszystko. Motoryzacyjnie moją pasją są zabytkowe skutery Vespa. Mam ich małe stadko i zdążyłem przetestować, że skuter w całości mieści się bez problemu
Największym fanem volvo jest chyba mój pies- w końcu ma do dyspozycji furę miejsca i panoramiczne widoki w trakcie jazdy. Do wad zaliczę spalanie w mieście i brak klimy. Nie można mieć wszystkiego
Reasumując miało być to auto kupione na chwilę ale chyba zostanie na dłużej.
pzdr!
945 b230fk 1995'
Re: 950 b230fk 1995'
Siema
Wrzuć mi jedno zdjęcie tych Vesp (może być na PW). Bardzo jestem ciekaw bo też jestem fanem choć nie praktykującym i nie przytuliłem żadnej zabytkowej sztuki. Swoja przygodę z Vespą zakończyłem 8 lat temu sprzedając PXa
P.s. przyzwoita 9setka
Wrzuć mi jedno zdjęcie tych Vesp (może być na PW). Bardzo jestem ciekaw bo też jestem fanem choć nie praktykującym i nie przytuliłem żadnej zabytkowej sztuki. Swoja przygodę z Vespą zakończyłem 8 lat temu sprzedając PXa
P.s. przyzwoita 9setka
0 x
Re: 950 b230fk 1995'
Z racji braku klimy... ;PMareek pisze:Ale że 950 od razu?
0 x
2x 945 b230fk + M90 98 i 96r.
V70 98 2,5 tdi
XC 70 2,4
960 B204FT
Tralalalalala rozumiecie !
V70 98 2,5 tdi
XC 70 2,4
960 B204FT
Tralalalalala rozumiecie !
Re: 945 b230fk 1995'
ale faux pass na wstępie- poprawiony temat
Co do vesp mam 6 jeżdżących + kolejkę złomów oczekujących na odbudowę. Należę do Vespa Club Polska i Full Manetas Vespa Gang
PXa używam na co dzień. Vespy są o tyle urodziwe (poza wyglądem), że ich tuning jest w miarę tani, prosty w wykonaniu i daje dużo radochy.
Kilka gratów:
PX80 Lusso 1990' z kitem Malossi 139cc, lepszym wydechem, dłuższym przełożeniem i większym gaźnikiem. Leci +110km/h ale nie hamuje.
@ JoeM jeśli chcesz kiedyś wrócić do PXa sugeruję się spieszyć. Zaczęły drożeć, ciężko już o okazje. Czasy kiedy to był niechciany złom niestety minęły bezpowrotnie.
Vespa 50N 1969' DR 85cc - ta szara na pierwszym planie
GS160 na przedzie Tu z szacunku dla zabytku tuningu nie ma poza lepszym wydechem.
pzdr!
Co do vesp mam 6 jeżdżących + kolejkę złomów oczekujących na odbudowę. Należę do Vespa Club Polska i Full Manetas Vespa Gang
PXa używam na co dzień. Vespy są o tyle urodziwe (poza wyglądem), że ich tuning jest w miarę tani, prosty w wykonaniu i daje dużo radochy.
Kilka gratów:
PX80 Lusso 1990' z kitem Malossi 139cc, lepszym wydechem, dłuższym przełożeniem i większym gaźnikiem. Leci +110km/h ale nie hamuje.
@ JoeM jeśli chcesz kiedyś wrócić do PXa sugeruję się spieszyć. Zaczęły drożeć, ciężko już o okazje. Czasy kiedy to był niechciany złom niestety minęły bezpowrotnie.
Vespa 50N 1969' DR 85cc - ta szara na pierwszym planie
GS160 na przedzie Tu z szacunku dla zabytku tuningu nie ma poza lepszym wydechem.
pzdr!
0 x
Re: 945 b230fk 1995'
Zazdroszczę kolekcji. Gratuluje. Znam club. Byłem w nim. Stare, dobre czasy
Niestety do Vespy szybko nie wrócę. Obecnie mam inny obiekt westchnień co do dwóch kółek.
Niestety do Vespy szybko nie wrócę. Obecnie mam inny obiekt westchnień co do dwóch kółek.
0 x
Re: 945 b230fk 1995'
Siema! Odezwij się na priv to dam Ci namiary na lakiernika/blacharza pod Wrocławiem. Ja robiłem w 960 drobiazgi ale kolega kompleksowy remont blacharski Citroena CX 83' i wyszło bardzo fajnie a i skóry nie zdarł. BTW Czy pracujesz może w Smolcu? Widuję tam Vespę z naklejkami klubowymi pod biurowcem na Lipowej.
0 x
Re: 945 b230fk 1995'
Siema!
Napisałem na priv. Ten CX to złoty diesel? Poważnie się do niego przymierzałem ale ostatecznie jednak zrezygnowałem z powodu silnika W Smolcu pracuje kolega- Metus. Jeździ czarnym PX200.
pzdr!
Napisałem na priv. Ten CX to złoty diesel? Poważnie się do niego przymierzałem ale ostatecznie jednak zrezygnowałem z powodu silnika W Smolcu pracuje kolega- Metus. Jeździ czarnym PX200.
pzdr!
0 x
Re: 945 b230fk 1995'
Hej! Złoty diesel to byłe auto innego kolegi Swoją drogą usera tego forum i właściciela 245ki. Ten o którym mówię to czarny 2.5 benzyna w wersji long (prestige)
BTW Jeśli chcesz zobaczyć pracę lakiernika to wpadaj w czwartki o 20 na dach Castoramy przy CH Magnolia na spoty Petrolhearts. Bywam ja oraz właściciel owego CXa.
BTW Jeśli chcesz zobaczyć pracę lakiernika to wpadaj w czwartki o 20 na dach Castoramy przy CH Magnolia na spoty Petrolhearts. Bywam ja oraz właściciel owego CXa.
0 x
- clarksontop
- Posty: 887
- Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
- Lokalizacja: KRA