Sie pochwalę moim zabytkiem
przeglądałem od daaawna ogłoszenia , koncepcji miałem więcej jak baba pomysłów jak sie ubrać , nawet raz sie wypuściłem po ,,igłę" do gdańska żeby coraz bardziej zdołowany zacząć sie zastanawiać po co wogóle mi to . Jakiś czas temu znalazłem aukcję jeszcze nie mojej cegły i pierwsze co to okrzyk o fuuuj ale paździerz ! , tydzień później jakoś z ciekawości zadzwoniłem do gościa i okazało sie że w sposób uczciwy streścił mi jak auto wygląda/zachowuje się więc umówiliśmy się na oględziny
wiedziałem że nie ma co sie cudów spodziewać szczególnie w tej kasie , nawet chciałem zawrócić jak go zobaczyłem z bliska , no ale po przejażdżce okazało sie że samochód jest nawet sprawny technicznie , ma siłe , nie trzeszczy , nie trzaska itp , a o to najbardziej mi chodziło więc :
z miejsca , po zatankowaniu gazu zrobił 250 km i moja uciecha trwała jakieś 18 godzin , następnego dnia spakowaliśmy się z moją połówką z zamiarem napełnienia bagaźnika zakupami a on ... żucił palenie . nie i koniec , no super , myśle gościu coś gadał że ma problemy z chodzeniem na benzynie , no ale żeby wcale nie zapalał ? , okazało sie że cała heca z nie gadaniem na paliwie była przez pusty zbiornik
na chwilę obecną wygląda dość żałośnie czyli tak :
póki co zamówiłem przednią szybę , w czwartek powinna być , w piątek auto jedzie na remont ramki szyby i wklejenie nowej , a potem pokolei aż bedzie tak dobrze że nie bede miał co robić i go sprzedam
póki co wstyd sie przyznać ale nie zrobiłem mu jeszcze serwisu olejowego ani nie sprawdziłem pasków ani nic
jak ktoś doczytał do tego momentu to gratulacje i miłego wieczoru
744 B230F 1990
744 B230F 1990
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 744 B230F 1990
Co z nim będzie w przyszłości?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 744 B230F 1990
mam nadzieje że jak najlepiej powoli szykuje go do lakierowaniadom?n pisze:Co z nim będzie w przyszłości?
no własnie po obejrzeniu ogłoszenia to cos mnie tchneło żeby po niego pojechaćMataj pisze:O fuuu ale paździerz! ma swój urok
0 x
Re: 744 B230F 1990
Cześć!
gratki za kartę za tylną szybą ; )))
gratki za kartę za tylną szybą ; )))
gdzie mieszkasz, ze potrzebujesz takiej etykiety?NIE JESTEM Z SOSNOWCA
DOPIERO GO KUPIŁEM
0 x
Re: 744 B230F 1990
to taki żart , kumpel mi dał na droge
ja z definicji i zameldowania ślązak a auto ma już numery właściwe dla mojego miejsca zamieszkania czyli piotrkowskie
ja z definicji i zameldowania ślązak a auto ma już numery właściwe dla mojego miejsca zamieszkania czyli piotrkowskie
0 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: 744 B230F 1990
przerypane to on owszem miał , zaniedbany jest , natomiast przerypane teraz mam ja bo się uparłem żeby dziada doprowadzić do jak najlepszego stanu
postęp jest , samochód stoi na warsztacie , wycieliśmy przednią i tylną szybę , z tyłu rdzy brak , za to z przodu dookoła wżery i ogółem cyrk . Szyba przód nowy zielony pilkington z pasem , tył orginał z 1988 w dobrym stanie , niestety to ta z widocznymi paskami , prędzej miałem taką z drobnymi paskami których praktycznie nie było widać
Blacharz jest starej daty , dłubał przy wżerach prawie dwa dni , wyczyścił praktycznie do srebrnego i kazał co dzień przyjeżdżać żeby oglądać postępy , jeśli faktycznie wszystko zrobi tak skrupulatnie to będe miał dobry warsztat do polecenia
z zakupów to prócz szyb kupiłem nowego walca do gazu i dopadłem przedni zderzak do przedlifta w stanie opłakanym bo z mchem , jakimś barankiem i farbą która za h##a nie chce zejść , cóż musiała w ruch iść opalarka i papier ścierny , póki co będzie ok
po szybach samochód pójdzie na konserwacje i ewentualny remont podwozia , będzie stargany most do piaskowania i teraz pytanie co warto zrobić jak wszystko będzie na ziemi ?
drugie pytanie z serii ważne , da sie gdzieś dorobić gumowe elementy chromowanych listw wokół ? mam dwa komplety na przód ale żaden nie ma tych gum ładnych
z lakierowaniem poczekam , wpierw reszta , czyli w tym sezonie jest rasowy szczur , po powrocie z warsztatu fotki
postęp jest , samochód stoi na warsztacie , wycieliśmy przednią i tylną szybę , z tyłu rdzy brak , za to z przodu dookoła wżery i ogółem cyrk . Szyba przód nowy zielony pilkington z pasem , tył orginał z 1988 w dobrym stanie , niestety to ta z widocznymi paskami , prędzej miałem taką z drobnymi paskami których praktycznie nie było widać
Blacharz jest starej daty , dłubał przy wżerach prawie dwa dni , wyczyścił praktycznie do srebrnego i kazał co dzień przyjeżdżać żeby oglądać postępy , jeśli faktycznie wszystko zrobi tak skrupulatnie to będe miał dobry warsztat do polecenia
z zakupów to prócz szyb kupiłem nowego walca do gazu i dopadłem przedni zderzak do przedlifta w stanie opłakanym bo z mchem , jakimś barankiem i farbą która za h##a nie chce zejść , cóż musiała w ruch iść opalarka i papier ścierny , póki co będzie ok
po szybach samochód pójdzie na konserwacje i ewentualny remont podwozia , będzie stargany most do piaskowania i teraz pytanie co warto zrobić jak wszystko będzie na ziemi ?
drugie pytanie z serii ważne , da sie gdzieś dorobić gumowe elementy chromowanych listw wokół ? mam dwa komplety na przód ale żaden nie ma tych gum ładnych
z lakierowaniem poczekam , wpierw reszta , czyli w tym sezonie jest rasowy szczur , po powrocie z warsztatu fotki
0 x
Re: 744 B230F 1990
Piotrków? Te garaże jakieś znajome. Czy tam jeden, taki nie trzymał stada motorów?
0 x
Tel. 509 186 929
960 sedan 94r.
960 kombi 90r.
960 sedan 94r.
960 kombi 90r.