Siema, wróciłem!
Ponieważ po fakcie doszedłem do wniosku, że sprzedanie Knudsena było jedną z najgorszych decyzji odnośnie żelaza, jaką podjąłem, a na amerykańskie kombi nie mogę se na razie pozwolić, to po beznadziejnych poszukiwaniach rokującego S124, stwierdziłem, że to nie ma sensu i trzeba się rozejrzeć za 940. W internetach pojawiło się żelazo świeżo sprowadzane z Holandii, które po zdjęciach rokowało, więc pojechałem obejrzeć. Na miejscu okazało się, że jest nietypowo, bo gość, który tymi autami handluje nie wciska kitu, tylko mówi co jest źle, a co dobrze i jeszcze udostępnia podnośnik, żeby se zajrzeć tam gdzie wzrok nie sięga. Tak więc oględziny, jazda próbna umówiliśmy się na cenę, przybiliśmy piąteczkę i wpłaciłem zaliczkę. Po różnych perypetiach, furę odebrałem dopiero po tygodniu, tj dzisiaj. Pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne: w aucie wszystko działa (włącznie z tempomatem i klimaktronikiem), nic nie wali, nic się nie trzęsie i nie telepie, auto jedzie i hamuje prosto. Oczywiście jest trochę pierdół do ogarnięcia i kasy do wydania, typu szkiełka, lampki i plasticzki itp, ale to oczywista sprawa i zaraz zamieszczę w związku z tym odpowiedni temat w dziale "Kupię" Poza tym czeka nas teraz pakiet startowy, na którym zapewne z mechanicznych rzeczy też coś wyjdzie (tak według mojej eksperckiej oceny chociażby luz na maglu i jakieś sworznie czy inne dziadostwa.
Z suchych faktów:
945 B230FK, bodajże sierpień 1997, czyli końcówka. 291.000 km raczej udokumentowanego przebiegu.
Z wypasu: nivo, automatyczna klimatyzacja, tempomat, elektryczne lusterka i przednie fotele, grzanie pup i lusterek. Wycieraczek lamp i szyberdachu, ku mojemu ubolewaniu, nie stwierdzono.
Plany raczej skromne: mechanicznie ma być nicniestukanicniepuka, poza tym wymiana kierunkowskazów i lamp na pomarańczowe i jakieś volvove alufelgi 15' opierdzielone proszkowo na jakiś głupi kolor (pomarańczowy? zielony? Się zobaczy). A jak będzie mi się nudzić, to kupię parę puszek plastidipu i całego dziada opierdzielę też na jakiś głupi kolor
P.S.
Śpiworek, bo ma nam służyć do podróżowania po Polsce i Europie i będziemy w nim kimać.
No i tradycyjne zdjęcie pamiątkowe z pierwszego tankowania:
97' 945 B230FK - śpiworek z klimatyzacją
97' 945 B230FK - śpiworek z klimatyzacją
- Załączniki
-
- 20160425_200426_forum.jpg (107.19 KiB) Przejrzano 8021 razy
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Re: 97' 945 B230FK - śpiworek z klimatyzacją
To ten co sie przewijał w zapytaniach? Ładny, a podejście sprzedającego faktycznie nietypowe jak na Polskę
0 x
760 sedan - i życie jest piękne
Re: 97' 945 B230FK - śpiworek z klimatyzacją
O niego to chyba tylko ja pytałem, no chyba że coś przeoczyłem
Podejście faktycznie nietypowe i to sumie śmieszna historia, bo jak mi opowiadał, to każdy, kto do niego przyjeżdża, standardowo, jak to u handlarza, ze startu wietrzy spisek. A spisku brak i wtedy podejrzliwość jeszcze bardziej rośnie
Podejście faktycznie nietypowe i to sumie śmieszna historia, bo jak mi opowiadał, to każdy, kto do niego przyjeżdża, standardowo, jak to u handlarza, ze startu wietrzy spisek. A spisku brak i wtedy podejrzliwość jeszcze bardziej rośnie
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Re: 97' 945 B230FK - śpiworek z klimatyzacją
Na Vf.pl chyba już pare innych osób pytało stąd mi sie myli
No ale tak to jest, nie ma co pytać tylko jechać
Wrzuć więcej fotek
No ale tak to jest, nie ma co pytać tylko jechać
Wrzuć więcej fotek
0 x
760 sedan - i życie jest piękne
Re: 97' 945 B230FK - śpiworek z klimatyzacją
Spoko, na dniach będę rejestrował, to coś pstryknę.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Re: 97' 945 B230FK - śpiworek z klimatyzacją
Auto od Gruby garage? Dobry wybor.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
0 x
.
- clarksontop
- Posty: 887
- Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
- Lokalizacja: KRA
Re: 97' 945 B230FK - śpiworek z klimatyzacją
życzę bezawaryjnego nawijania kilometrów i kolorowych snów
sambo
sambo
0 x
Re: 97' 945 B230FK - śpiworek z klimatyzacją
Zgadza się. Chłopaki naprawdę fajnie podchodzą do tematu - oby osób handlujących samochodami mających takie podejście było jak najwięcej. A czy dobry wybór, to się ostatecznie okaże 9 maja w warsztacieKaban pisze:Auto od Gruby garage? Dobry wybor.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Re: 97' 945 B230FK - śpiworek z klimatyzacją
Przy okazji pierwszego podejścia do zarejestrowania fury, zrobiłem kilka fotek. Chcieliście, to macie.
Kręcąc się po Ochocie, wpadłem na chwilę do warsztatu Mateusza - przejechał się, obejrzał i powiedział, że nie jest źle. Co oczywiście nie oznacza, że czterocyfrowa suma na pakiecik startowy nie pęknie
Kręcąc się po Ochocie, wpadłem na chwilę do warsztatu Mateusza - przejechał się, obejrzał i powiedział, że nie jest źle. Co oczywiście nie oznacza, że czterocyfrowa suma na pakiecik startowy nie pęknie
- Załączniki
-
- 20160426_160803_HDR_forum.jpg (113.99 KiB) Przejrzano 7929 razy
-
- 20160426_160924_HDR_forum.jpg (131.6 KiB) Przejrzano 7929 razy
-
- 20160426_160859_HDR_forum.jpg (166.83 KiB) Przejrzano 7929 razy
-
- 20160426_160833_HDR_forum.jpg (119.15 KiB) Przejrzano 7929 razy
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86