940 GL, B230F, 1991

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
pmiczka
Posty: 22
Rejestracja: 12 marca 2020, 19:39

Re: 940 GL, B230F, 1991

Postautor: pmiczka » 27 czerwca 2020, 18:31

Tak, wszystkie rachunki z napraw, jakie posiadałem skserowałem i dałem rzeczoznawcy.
Nie było tego wprawdzie finansowo dużo (w okolicach może 2500 zł), ale sterta papierów pewnie trochę pomogła.
Część napraw robiłem bez faktur, na przyszłość będę już z tym uważał.
Facet przemierzył również lakier na całości (bo wszędzie był oryginał) i może to miało jakiś wpływ na ogląd sytuacji.
Ponoć Allianz (z którego był rzeczoznawca) pod tym względem wycenia całkiem w porządku.
0 x

zielu
Posty: 2
Rejestracja: 10 lutego 2020, 18:10

Re: 940 GL, B230F, 1991

Postautor: zielu » 06 lipca 2020, 19:32

Bałuch 79 pisze:A jak była by różnica w wycenie szkody jak by auto miało żółte tablice. Może ktoś orientacyjnie napisać :?:

Jak rejestrowałem swoje auto na żółte tablice to rzeczoznawca tłumaczył mi, że w takim przypadku nie ma zastosowania szkoda całkowita. Jeśli auto można naprawić to się to robi. Głównie dlatego rejestrowałem go na zabytek.
2 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3074
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 940 GL, B230F, 1991

Postautor: endriugto » 06 lipca 2020, 19:51

zielu pisze:
Bałuch 79 pisze:A jak była by różnica w wycenie szkody jak by auto miało żółte tablice. Może ktoś orientacyjnie napisać :?:

Jak rejestrowałem swoje auto na żółte tablice to rzeczoznawca tłumaczył mi, że w takim przypadku nie ma zastosowania szkoda całkowita. Jeśli auto można naprawić to się to robi. Głównie dlatego rejestrowałem go na zabytek.

Też głównie tym się kierowałem rejestrując auto na żółte.
0 x


Wróć do „Pokaż swoje Volvo!”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości