02-03 kwietnia stratuje Classicauto Cup
Pierwsza z pięciu rund w miejscowości Ułęż woj. Lubelskie
Ktoś się wybiera swoją klasyczną gablotą?
Ja jestem wpisany na sobotnie treningi.
Szyguły, harmonogram, regulamin itp tu:
http://classicautocup.pl/
Classicauto Cup
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Classicauto Cup
Ostatnio zmieniony 05 marca 2016, 21:08 przez takijedenkuba, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
Re: Classicauto Cup
Ja lecę 1 rundę w niedzielę. Muszę się jeszcze tylko dogadać w kwestii kół bo zgodnie z regulaminem dopuszczalne są tylko rozmiary na których wypuszczała fabryka :/
0 x
Re: Odp: Classicauto Cup
?? Tylko srednica felgi czy tez dokladny rozmiar opon? :O W kazdej grupie?nckpol pisze:Ja lecę 1 rundę w niedzielę. Muszę się jeszcze tylko dogadać w kwestii kół bo zgodnie z regulaminem dopuszczalne są tylko rozmiary na których wypuszczała fabryka :/
Wysłane z telefonu.
0 x
.
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Odp: Classicauto Cup
Wszystko jest w regulaminie, wystarczy wejść, pobrać i przeczytaćKaban pisze: Tylko srednica felgi czy tez dokladny rozmiar opon? :O W kazdej grupie?
Na treningach rozmiar i rodzaj opony jest raczej bez znaczenia.
W samych przejazdach konkursowych nie, bo to przecież Classic impreza.
0 x
Re: Classicauto Cup
Podpytalem nieco, i takie cos obowiazuje w klasie Oldtimer, w Youngtimer i Open jest samowolka... zle podpytalem?
Wysłane z telefonu.
Wysłane z telefonu.
0 x
.
Re: Classicauto Cup
W open rób co chcesz. Ale ja ze swoim łapię się do oldtimer i tam jest ten problem z kołami - choć ponoć powinni przepuścić bo producent wypuszczał akcesoryjne koła w większych rozmiarach niż fabryczne 15' tak czy siak na 100% jestem w niedzielę, nad sobotą jeszcze myślę.
A na treningach tez nie ma BK więc może latać wszystko na wszystkim i w dowolnej konfiguracji
PS. Oldtimer jest nieco mniej rygorystyczne ale za to w yountimerach to nawet hebli nie mozna mieć większych niż seria
A na treningach tez nie ma BK więc może latać wszystko na wszystkim i w dowolnej konfiguracji
PS. Oldtimer jest nieco mniej rygorystyczne ale za to w yountimerach to nawet hebli nie mozna mieć większych niż seria
0 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Classicauto Cup
Rozmiar myślę że w niedzielę na przejazdach konkursowych przejdzie prawie każdy.
Bardziej ma znaczenie rodzaj ogumienia
Bardziej ma znaczenie rodzaj ogumienia
0 x
Re: Classicauto Cup
no niestety regulamin to jasno precyzuje w grupach Oldtimer oraz youngtimer. Udało mi się jednak udowodnic organizatorom że producent przewidział dla 780 inne rozmiary felg i ogumienia niż przewiduje to serwisówka
przydał sie katalog akcesoriów do serii 700
Tak czy siak, dopuszczą mnie na 16 i 17 (z oponami w rozmiarach możliwie najbardziej zbliżonych do serii) - niestety 18 już totalnie odpadają ;/
przydał sie katalog akcesoriów do serii 700
Tak czy siak, dopuszczą mnie na 16 i 17 (z oponami w rozmiarach możliwie najbardziej zbliżonych do serii) - niestety 18 już totalnie odpadają ;/
0 x
Re: Classicauto Cup
z serii zostały tam tylko elementy czysto metalowe - ale ciii
ale akurat zawias przepuszczą jeśli nie jest jakimś tuningiem - tj. gwint itp.
wszystko co mam wymienione to elementy "jak ori" - b6 to nadal normalne amory, poli to nadal takie same elementy z tym że z innego materiału, sprężyny to nadal tylko sprężyny z tym, że krótsze - sam zresztą wiesz jak "bardzo" te zmiany wpływają na prowadzenie tych komód także tego się nie obawiam - zresztą kto tam na tym BK będzie wiedział o ile auto siadło albo jakie oznaczenie miały seryjne amory vs obecne, o rozpoznaniu poli vs guma już nie wspomnę.
Bałem się jedynie o koła i hamulce bo to każdy zobaczy - ale udało sie dogadać więc jest looz. Zresztą z turbo pod maską i tak ląduje w klasie 3000+ więc szanse na rywalizacje z prosiakami, ferrari i japonczykami i tak mam marne
ale akurat zawias przepuszczą jeśli nie jest jakimś tuningiem - tj. gwint itp.
wszystko co mam wymienione to elementy "jak ori" - b6 to nadal normalne amory, poli to nadal takie same elementy z tym że z innego materiału, sprężyny to nadal tylko sprężyny z tym, że krótsze - sam zresztą wiesz jak "bardzo" te zmiany wpływają na prowadzenie tych komód także tego się nie obawiam - zresztą kto tam na tym BK będzie wiedział o ile auto siadło albo jakie oznaczenie miały seryjne amory vs obecne, o rozpoznaniu poli vs guma już nie wspomnę.
Bałem się jedynie o koła i hamulce bo to każdy zobaczy - ale udało sie dogadać więc jest looz. Zresztą z turbo pod maską i tak ląduje w klasie 3000+ więc szanse na rywalizacje z prosiakami, ferrari i japonczykami i tak mam marne
0 x