Strona 2 z 2

Re: Co Volvo schrzaniło...

: 02 listopada 2014, 20:49
autor: fullsize
No właśnie, te plastiki to faktycznie dosyć duża lipa :|

Re: Co Volvo schrzaniło...

: 02 listopada 2014, 20:49
autor: deejay.ftb
- tragiczna pozycja za kierownica
- deska rozdzielcza "na kolanach", jakby nie mozna bylo tego od razu rozwiazac tak jak w 960
- mechanizm regulacji wysokosci foteli przez ktory albo zjezdzam z siedziska albo mam za mocno podparte podudzia
- pracochlonnosc operacji wymiany nagrzewnicy
- brak seryjnej wersji 5-cylidrowej

Re: Co Volvo schrzaniło...

: 02 listopada 2014, 21:02
autor: fullsize
deejay.ftb pisze:- tragiczna pozycja za kierownica
A widzisz Pan,mi na ten przykład za kierownicą 940 jest bardzo dobrze.
deejay.ftb pisze:- deska rozdzielcza "na kolanach", jakby nie mozna bylo tego od razu rozwiazac tak jak w 960
W sensie że jest za nisko?
deejay.ftb pisze:- mechanizm regulacji wysokosci foteli przez ktory albo zjezdzam z siedziska albo mam za mocno podparte podudzia

To fakt, ta regulacja jest trochę zryta. Kiedyś zacząłem przy tym gmerać na światłach i prawie spadłem z fotela. A spaść z fotela w stojącym nieruchomo samochodzie z zamkniętymi drzwiami to już nie jest takie hop-siup.
deejay.ftb pisze:- pracochlonnosc operacji wymiany nagrzewnicy
Wierzę Ci na słowo :mrgreen:
deejay.ftb pisze:- brak seryjnej wersji 5-cylidrowej
Ke? W sensie że nie montowali agregatów z 850?

Re: Co Volvo schrzaniło...

: 03 listopada 2014, 03:21
autor: deejay.ftb
fullsize pisze:
deejay.ftb pisze:- tragiczna pozycja za kierownica
A widzisz Pan,mi na ten przykład za kierownicą 940 jest bardzo dobrze.
ktos mi kiedys wyszczegolnial ze podobnie siedzi sie w niektorych starych amerykanach - możeś przyzwyczajony i uwarunkowany :)
fullsize pisze:
deejay.ftb pisze:- deska rozdzielcza "na kolanach", jakby nie mozna bylo tego od razu rozwiazac tak jak w 960
W sensie że jest za nisko?
si, nawet w dwusecie ergonomia jest lepsza
fullsize pisze:
deejay.ftb pisze:- brak seryjnej wersji 5-cylidrowej
Ke? W sensie że nie montowali agregatów z 850?
na przyklad, a mieli je w sprzedazy od 1991roku.

Re: Co Volvo schrzaniło...

: 17 listopada 2014, 09:37
autor: jensen
Mechanizm wycieraczek. Albo ja nie rozumiem co konstruktorzy mieli na myśli.
Mechanizm przeniesienia napędu realizowany jest poprzez jakieś linki, cięgna, bloczki HGW...
Próbował ktoś z was to poskładać - dramat.

Re: Co Volvo schrzaniło...

: 17 listopada 2014, 10:22
autor: Mareek
jensen pisze:Próbował ktoś z was to poskładać - dramat.
jeszcze nie, ale mechanizm tej jesieni się połowicznie zepsuł i działa mi tylko prawa wycieraczka także czeka mnie to niechybnie... chociaż odłożyłem to na wiosnę wszak sezon się kończy i w ogóle ;)

Re: Co Volvo schrzaniło...

: 31 grudnia 2014, 02:00
autor: jajacek
chyba nigdy nie wsiadałeś do nissana bluebirda. a jestem drobniejszy od ciebie.
960- nie wiem co pili lub palili przy projektowaniu multilinka, ale musiało mocno kopać.
rozwiązania włączników na kolumnie kierownicy w 940 rzeczywiście kiepskie, plastiki dramat.
niektóre różnice między 940 a 960 trudne do pojęcia np: patrz magiel- po co? itp.