Re: Co Volvo schrzaniło...
: 02 listopada 2014, 20:49
No właśnie, te plastiki to faktycznie dosyć duża lipa
A widzisz Pan,mi na ten przykład za kierownicą 940 jest bardzo dobrze.deejay.ftb pisze:- tragiczna pozycja za kierownica
W sensie że jest za nisko?deejay.ftb pisze:- deska rozdzielcza "na kolanach", jakby nie mozna bylo tego od razu rozwiazac tak jak w 960
deejay.ftb pisze:- mechanizm regulacji wysokosci foteli przez ktory albo zjezdzam z siedziska albo mam za mocno podparte podudzia
Wierzę Ci na słowodeejay.ftb pisze:- pracochlonnosc operacji wymiany nagrzewnicy
Ke? W sensie że nie montowali agregatów z 850?deejay.ftb pisze:- brak seryjnej wersji 5-cylidrowej
ktos mi kiedys wyszczegolnial ze podobnie siedzi sie w niektorych starych amerykanach - możeś przyzwyczajony i uwarunkowanyfullsize pisze:A widzisz Pan,mi na ten przykład za kierownicą 940 jest bardzo dobrze.deejay.ftb pisze:- tragiczna pozycja za kierownica
si, nawet w dwusecie ergonomia jest lepszafullsize pisze:W sensie że jest za nisko?deejay.ftb pisze:- deska rozdzielcza "na kolanach", jakby nie mozna bylo tego od razu rozwiazac tak jak w 960
na przyklad, a mieli je w sprzedazy od 1991roku.fullsize pisze:Ke? W sensie że nie montowali agregatów z 850?deejay.ftb pisze:- brak seryjnej wersji 5-cylidrowej
jeszcze nie, ale mechanizm tej jesieni się połowicznie zepsuł i działa mi tylko prawa wycieraczka także czeka mnie to niechybnie... chociaż odłożyłem to na wiosnę wszak sezon się kończy i w ogólejensen pisze:Próbował ktoś z was to poskładać - dramat.