Co Volvo schrzaniło...

Niekoniecznie o samochodach.
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: Co Volvo schrzaniło...

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

No właśnie, te plastiki to faktycznie dosyć duża lipa :|
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
deejay.ftb
Posty: 236
Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
Lokalizacja: WWL

Re: Co Volvo schrzaniło...

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: deejay.ftb »

- tragiczna pozycja za kierownica
- deska rozdzielcza "na kolanach", jakby nie mozna bylo tego od razu rozwiazac tak jak w 960
- mechanizm regulacji wysokosci foteli przez ktory albo zjezdzam z siedziska albo mam za mocno podparte podudzia
- pracochlonnosc operacji wymiany nagrzewnicy
- brak seryjnej wersji 5-cylidrowej
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3

wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: Co Volvo schrzaniło...

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

deejay.ftb pisze:- tragiczna pozycja za kierownica

A widzisz Pan,mi na ten przykład za kierownicą 940 jest bardzo dobrze.

deejay.ftb pisze:- deska rozdzielcza "na kolanach", jakby nie mozna bylo tego od razu rozwiazac tak jak w 960

W sensie że jest za nisko?

deejay.ftb pisze:- mechanizm regulacji wysokosci foteli przez ktory albo zjezdzam z siedziska albo mam za mocno podparte podudzia

To fakt, ta regulacja jest trochę zryta. Kiedyś zacząłem przy tym gmerać na światłach i prawie spadłem z fotela. A spaść z fotela w stojącym nieruchomo samochodzie z zamkniętymi drzwiami to już nie jest takie hop-siup.

deejay.ftb pisze:- pracochlonnosc operacji wymiany nagrzewnicy

Wierzę Ci na słowo :mrgreen:

deejay.ftb pisze:- brak seryjnej wersji 5-cylidrowej

Ke? W sensie że nie montowali agregatów z 850?
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
deejay.ftb
Posty: 236
Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
Lokalizacja: WWL

Re: Co Volvo schrzaniło...

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: deejay.ftb »

fullsize pisze:
deejay.ftb pisze:- tragiczna pozycja za kierownica

A widzisz Pan,mi na ten przykład za kierownicą 940 jest bardzo dobrze.
ktos mi kiedys wyszczegolnial ze podobnie siedzi sie w niektorych starych amerykanach - możeś przyzwyczajony i uwarunkowany :)

fullsize pisze:
deejay.ftb pisze:- deska rozdzielcza "na kolanach", jakby nie mozna bylo tego od razu rozwiazac tak jak w 960

W sensie że jest za nisko?
si, nawet w dwusecie ergonomia jest lepsza

fullsize pisze:
deejay.ftb pisze:- brak seryjnej wersji 5-cylidrowej

Ke? W sensie że nie montowali agregatów z 850?
na przyklad, a mieli je w sprzedazy od 1991roku.
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3

wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
jensen
Posty: 43
Rejestracja: 06 października 2014, 16:20
Lokalizacja: Wrocław

Re: Co Volvo schrzaniło...

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jensen »

Mechanizm wycieraczek. Albo ja nie rozumiem co konstruktorzy mieli na myśli.
Mechanizm przeniesienia napędu realizowany jest poprzez jakieś linki, cięgna, bloczki HGW...
Próbował ktoś z was to poskładać - dramat.
0 x
JEST:
Volvo 240 GL 1990
MB W124 200D awtomat 1990
Ural M63 1969
ex: Nissan Sunny B12/N13
ex: Citroen CX 2500D Pallas 1983
Awatar użytkownika
Mareek
Posty: 2010
Rejestracja: 01 października 2014, 13:33
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Co Volvo schrzaniło...

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mareek »

jensen pisze:Próbował ktoś z was to poskładać - dramat.

jeszcze nie, ale mechanizm tej jesieni się połowicznie zepsuł i działa mi tylko prawa wycieraczka także czeka mnie to niechybnie... chociaż odłożyłem to na wiosnę wszak sezon się kończy i w ogóle ;)
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
jajacek
Posty: 307
Rejestracja: 02 października 2014, 23:34
Lokalizacja: warszawa/grochów

Re: Co Volvo schrzaniło...

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jajacek »

chyba nigdy nie wsiadałeś do nissana bluebirda. a jestem drobniejszy od ciebie.
960- nie wiem co pili lub palili przy projektowaniu multilinka, ale musiało mocno kopać.
rozwiązania włączników na kolumnie kierownicy w 940 rzeczywiście kiepskie, plastiki dramat.
niektóre różnice między 940 a 960 trudne do pojęcia np: patrz magiel- po co? itp.
0 x
Tel. 509 186 929
960 sedan 94r.
960 kombi 90r.
ODPOWIEDZ