Volvo 740 GLT B204GT - mały problem :/

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
SamiGT
Posty: 2
Rejestracja: 15 listopada 2014, 00:50
Lokalizacja: Toruń

Volvo 740 GLT B204GT - mały problem :/

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: SamiGT »

Witam udało mi się upolować jakiś rok temu Volvo 740 GLT z silnikiem B204GT, szukałem go jakiś czas więc jak go kupiłem to nie posiadałem się ze szczęścia. Niedawno wyjąłem z niego silnik pod koniec sierpnia i od tamtej pory powoli staram się doprowadzić go do stanu używalności dlatego, że leciał olej z każdego miejsca gdzie mógł. W zeszłym tygodniu w końcu zdjąłem głowice i okazało się, że moje tłoki mianowicie 2 i 3 są uszkodzone prawdopodobnie kiedyś komuś pękł pasek od rozrządu przy rozruchu. Niestety nie mogę namierzyć ani drugiego bloku ani chociażby tłoków do niego. Nie mam też tyle czasu aby dzwonić i szukać w mniej oczywistych miejscach więc pomyślałem, że uderzę do was. Trochę przejrzałem forum i zauważyłem sporo osób, które może będą mogły mi pomóc. Z góry dziękuję za każdą pomoc i pozdrawiam Samuel :D
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Volvo 740 GLT B204GT - mały problem :/

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Mogę zaoferowac Ci pomoc. Ile za niego chcesz?
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
kemizo
Posty: 620
Rejestracja: 01 października 2014, 13:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: Volvo 740 GLT B204GT - mały problem :/

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kemizo »

Zdaje się że nie o taką pomoc chodzi, także trzymajmy się tematu V945turbo.
Scandix nie oferuje już tłoków do tego silnika. Zawsze można zapytać się w aso, może nie będzie takiej katastrofy cenowej jak się wydaje - różnie to bywa z częściami od nich, zdarzało się że za używki na allegro chcieli więcej niż nówki. Spróbuj też poszukać tłoków Wiseco jeżeli chciałbyś nowe - do b230 kosztują nie dużo więcej niż nad wymiary. Najrozsądniej cenowo jednak pewnie by było znaleźć dawce, albo przynajmniej słupek / dół silnika w przyzwoitym stanie.
0 x
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1033
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: Volvo 740 GLT B204GT - mały problem :/

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

kolega na VF sprzedaje fajny silnik :geek:
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=19 ... ead#unread
nie jest to P&P ale moze czas na upgrade???
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: Volvo 740 GLT B204GT - mały problem :/

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

5 tys to za całe auto z silnikiem a nie silnik :)
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1033
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: Volvo 740 GLT B204GT - mały problem :/

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

racja :oops: tak sie podjaralem tym silnikiem ,ze zapomnialem wspomniec o calej reszcie.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: Volvo 740 GLT B204GT - mały problem :/

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Fajne Volvo na grube mody ale ja niestety bez $$$ i muszę swoje doprowadzić do końca.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Volvo 740 GLT B204GT - mały problem :/

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Nic lepszego a tej gotówce zrobić się nie da, remont B204 wyniesie prawdopodobnie okolice własnie 4K. To drooogi w naprawie silnik. Gdyby nie budowa brałbym to od kiviego ale.... chociaż kto wie.... :evil:
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
SamiGT
Posty: 2
Rejestracja: 15 listopada 2014, 00:50
Lokalizacja: Toruń

Re: Volvo 740 GLT B204GT - mały problem :/

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: SamiGT »

Siemka ludziska :) Na początek wiadomość do "takijedenkuba" przyjrzałem się tym tłokom, które mi podesłałeś i mam jedno zastrzeżenie na moich są wycięte rowki na zawory a na tych na allegro nie widać żeby miały coś takiego i nie wiem czy przypadkiem nie groziłoby to pokrzywieniem zaworów. A teraz dobra wiadomość ruszyłem swoje cztery litery do lokalnej firmy, w której już wielokrotnie zajmowałem się regeneracją głowic czy bloków i po konsultacjach z, że tak powiem najlepszym specjalistą od silników z jakim gadałem doszliśmy do wniosku po żmudnych pomiarach, iż tłoki po delikatnej korekcie wytrzymają te fabryczne 200 może niewiele więcej ale na razie nie będę ryzykował, muszę serdecznie podziękować każdemu, który starał się mi pomóc więc dziękuję i pozdrawiam Samuel.
P.S. "V945turbo" gdyby nie to ile już zdołałem przy nim zrobić i tym co teraz kończę robić mianowicie remont silnika, w który wkładam każdą wolną chwilę i grosz to może bym go sprzedał ale w trakcie pracy przy nim zacząłem darzyć go specyficznym uczuciem więc musisz się obejść smakiem ale dzięki za chęci :twisted:
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Volvo 740 GLT B204GT - mały problem :/

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Z tego co wiem za same uszczelki do tego motoru trzeba dać dobre 1000zł. 16V jest bardzo wrażliwe. Jak robić dla siebie to nie oszczedzac na niczym dosłownie wszystko ma być najlepsze, oszczędności bardzo szybko się mszczą.

Czy obejśc smakiem..... mi to lotto, ja bym poskładał sobie silnik za pół ceny na innym bloku poprostu ale chwilowo mam swoją skarbonkę.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
ODPOWIEDZ