7xx/9xx gleba tył

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: 7xx/9xx gleba tył

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

Plati pisze:3k za gwint? Gdzie? Jaki?
O, taki:
http://www.ebay.com/itm/Volvo-740-940-N ... kSBxbPN-Bg

Pod koniec marca wisiał identyczny jak wyżej za 799 dolarów komplet... oszukałem bezczelnie, a nie popatrzyłem w tamtą aukcję... że się skończyła :oops:
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Plati
Posty: 237
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: 7xx/9xx gleba tył

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Plati »

No właśnie :D Nie widziałem niczego tańszego od ok 1k € :) Jak to jest z tymi rocznikami? Z tego co sprawdzałem to nie było różnic w zawieszeniu od początku 740 do końca 940 (nie licząc multilinku z tyłu). Czy ja coś źle sprawdzałem? :)
0 x
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: 7xx/9xx gleba tył

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

Z tego co sam wyszukiwałem, to najtaniej jest tutaj: http://www.l-m-r.se/p/volvo/940-960/vag ... 0-940.html

Jakościowo raczej do bani, ale jak komuś bardziej zależy na wyglądzie, niż na właściwościach jezdnych to czemu nie ;) Do wolnossaka na pewno starczy.

Kiedyś rozmawiałem z jedną z polskich firm zajmujących się robieniem gwintów, oczywiście do popularnych modeli typu e36/e46itp. Przy zamówieniu większej ilości zestawów byliby w stanie wyprodukować dobrej klasy gwint do 7xx/9xx. Cena poniżej 2k.

P.S. nie pamiętam namiarów, było to z 2 lata temu ;)


EDIT: jednak tu jest taniej w promo: https://www.j-spec.se/chassi/hjulupphan ... 40-740-940
0 x
Plati
Posty: 237
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: 7xx/9xx gleba tył

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Plati »

Właśnie, wygląd wyglądem. Ale chcę też właściwości jezdne :) BC to dobra marka. Zastanawiam się nad Koni sport lub Bilstein B8, ale to ponad 2k. Do tego trzeba sprężyny kupić i kilka innych pierdół i wychodzi dobry cena podobna do BC które mają właściwie wszystko co potrzeba. Także mam pewne rozterki. A z drugiej strony wydać nawet 5k na zawieszenie to trochę sporo :/ Ale coś za coś.
0 x
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: 7xx/9xx gleba tył

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

Gwint który podesłałem na pewno będzie miał lepsze właściwości jezdne od fabrycznego zawieszenia przypominającego ponton ;) Kasa nie jakaś wielka, może warto zaryzykować

Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
2 x
ostry
Posty: 114
Rejestracja: 05 października 2014, 21:05

Re: 7xx/9xx gleba tył

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ostry »

Tak to wyszło u mnie. Przód bile b6 na grubej ladze i cięte jamexy, tył bile b6 i cięte kaw. Jest mocno twardo i nisko. Do tego przod jest na polibuszach. Przycieram nawet o asfalt na koleinach i do tej pory nie czułem jak bardzo nierówne są studzienki kanalizacyjne. Także tylko równy asfalt lub tor. Od biedy można się poruszać po mieście. Mimo wszystko mi się podoba Obrazek
Aha, koło to 16" z v70II przód 8", tył 8,5". Opony przód 195/45, tył 205/45
Obrazek

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
0 x
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: 7xx/9xx gleba tył

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

ostry pisze:Tak to wyszło u mnie. Przód bile b6 na grubej ladze i cięte jamexy, tył bile b6 i cięte kaw. Jest mocno twardo i nisko. Do tego przod jest na polibuszach. Przycieram nawet o asfalt na koleinach i do tej pory nie czułem jak bardzo nierówne są studzienki kanalizacyjne. Także tylko równy asfalt lub tor. Od biedy można się poruszać po mieście. Mimo wszystko mi się podoba Obrazek
Aha, koło to 16" z v70II przód 8", tył 8,5". Opony przód 195/45, tył 205/45
Obrazek

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Nie pocieszasz mnie. Mam w planach zejść jeszcze niżej, tyle że na multilinku.

Jakimi elementami zawieszenia/podwozia haczysz najbardziej? Jak o tył się nie martwię, tak nie wiem co będzie z przodem :?
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: 7xx/9xx gleba tył

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

no i fajnie
0 x
ostry
Posty: 114
Rejestracja: 05 października 2014, 21:05

Re: 7xx/9xx gleba tył

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ostry »

Musiałbym zamontować kamerkę na podwoziu ale z tego co widziałem to najczęściej belką pod silnikiem (przykręcił en kawał blachy pod miskę) i tą taką owiewką plastikową pośrodku auta ale ona się zaraz urwie i po problemie. Poza tym pewnie ze dwie rzeczy się​ znajdą. Wjadę na kanał to spojrzę co oberwało.


Aha, no i mowa tutaj o przycieraniu przy wjazdach na podjazdy, przejazdy kolejowe itp. Trzeba to robić mocno wolno. Na progi zwalniające jeszcze się nie odważyłem wjechać.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
0 x
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: 7xx/9xx gleba tył

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Zajebiście mi się podoba.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
ODPOWIEDZ