+T

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
deejay.ftb
Posty: 236
Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
Lokalizacja: WWL

Re: +T

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: deejay.ftb »

sambo, czy instalacja gazowa w tak zmodyfikowanym silniku wymaga jakichs szczegolnych komponentow?
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3

wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: +T

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

deejay.ftb pisze:sambo, czy instalacja gazowa w tak zmodyfikowanym silniku wymaga jakichs szczegolnych komponentow?


Marcin
- reduktor stabilny ciśnieniowo o mocy w zapasie conajmniej 50KM!
- wtryskiwacze - Dragony, Napoleony, Medy, Keihiny
- faro grube albo miedź min. 8mm średnicy
- podłączona sonda lambda do sterownika gazu!!
- 100% sprawny układ zasilania paliwem - czujniki, przepływomierz, listwa wtryskowa etc.

Tyle na początek.

Jest/był na Ochocie gość, co za 1,2Kpln sprzedawał silnik z kolektorami, turbo, komputerami itd.

Myślę, że to tańsza opcja niż rzeźbienie własnego silnika, no, chyba że ktoś ma czas i możliwości.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: +T

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: potoczasty »

saabauto pisze:
deejay.ftb pisze:sambo, czy instalacja gazowa w tak zmodyfikowanym silniku wymaga jakichs szczegolnych komponentow?


Marcin
- reduktor stabilny ciśnieniowo o mocy w zapasie conajmniej 50KM!
- wtryskiwacze - Dragony, Napoleony, Medy, Keihiny
- faro grube albo miedź min. 8mm średnicy
- podłączona sonda lambda do sterownika gazu!!
- 100% sprawny układ zasilania paliwem - czujniki, przepływomierz, listwa wtryskowa etc.

Tyle na początek.

Jest/był na Ochocie gość, co za 1,2Kpln sprzedawał silnik z kolektorami, turbo, komputerami itd.

Myślę, że to tańsza opcja niż rzeźbienie własnego silnika, no, chyba że ktoś ma czas i możliwości.


Tak był/jest ale ja zakupiłem już ten zestaw do siebie;)
0 x
xxMAXIMxx
Posty: 100
Rejestracja: 27 października 2014, 22:36

Re: +T

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xxMAXIMxx »

A co z odprężeniem silnika? Nie wyleci korba grodzią?
0 x
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1033
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: +T

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

Faktycznie +T jest to bardziej DD niz drift , high performance cos tam.
W moim przypadku doladowanie powyzej 0,5 - 0,6 bara ( mierzone za IC) prowadzilo do spalania stukowego.
Ten sam zestaw (turbina + walek + sterownik + chip + swiece + paliwo) w B230FT znosil spokojnie 1,2 bara.
Moje +T ma za soba ponad 20kkm i nadal sie kula :)
Planuje odprezyc go odrobine poprzez zmiane glowicy na 531.
sambo

ps
przepraszam za brak polskich znakow :oops:
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ