B230f- wszystko o modyfikacjach.
Re: B230f- wszystko o modyfikacjach.
Brus masz jakieś sprawdzone info ile kuniów i jakiego momentu można się spodziewać na V/T cam i FB ecu+ezk i +3 zapłon
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: B230f- wszystko o modyfikacjach.
Oczywiście! Tyle, że trzeba je odpowiednio ustawić żeby efekt nie był gorszy od zakładanego .potoczasty pisze:a regulowane kółko w N/A daje coś?
Sam jestem ciekawy przyrostu (o ile jest jakikolwiek) kuniów i torków, ale jeszcze go nie hamowałem. Byłoby super gdyby przyrost okazał się na poziomie 3% względem serii (po 700kkm przebiegu. Na gazie. Bez remontu chociażby głowicy )swital pisze:Brus masz jakieś sprawdzone info ile kuniów i jakiego momentu można się spodziewać na V/T cam i FB ecu+ezk i +3 zapłon
Tu turbobricksiarze rozpisują się n/t różnic między ipd wałkiem "turbo" i V. KliK
Trzeba też pamiętać o kontroli i regulacji luzu zaworowego.
Do ostatniej regulacji się przyłożyłem i różnice między płytkami nie są teraz większe niż 0,05, a nominał to 0,40 na ssących i wydechowych.
Przed regulacją luz nie był zły, ale różnice sięgały nawet 0,15.
Bardziej efektywne spalanie to kolejne powody do zadowolenia bo różnicę po dokładniej regulacji czuć .
0 x
Re: B230f- wszystko o modyfikacjach.
Co do luzów zaworowych to przekonałem się sam, nie na b230 ale na 2.0 w 480. Po ustawieniu luzów "równo" inne auto, dużo bardziej elastyczne i równo ciągnie.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: B230f- wszystko o modyfikacjach.
Mam komputer z dawcy o numerach 0 280 000 984 / 9125465. Na TB piszą że ma immobiliser. Gdzie indziej piszą, że ECU nie ma nic do gadania w kwestii immo. Po wpięciu go po swapie wóz zagada czy będzie milczał?
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: B230f- wszystko o modyfikacjach.
jak jesteś z lublina to zajedź, mam aktualnie kompy na wierzchu to sprawdzimy w moim aucie czy zagada
pozdr (t.696 358 108)
pozdr (t.696 358 108)
0 x
Re: B230f- wszystko o modyfikacjach.
oka zadzwonie dzieki
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: B230f- wszystko o modyfikacjach.
Głowica xxxxxxxxxxxxxx531 +
- wałek T - auto zbiera się lepiej na niskich obrotach
- wałek V3X czy jak mu tam moc wyżej, wkręca szybciej i dalej
Zawsze warto zdjąć z głowicy 1- 1,5 mm i przestawić kąt delikatnie.
Wiadomo sterownik od FB.
Zmiana na most z innym przełożeniem jak już ktoś pisał ma wpływ na charakter auta jak nie wiem co.,
Ps. nie spotkałem się żeby ECU miało coś wspólnego z immo. ale mogę sie mylić.
Co do numerów komp. było wiele każdy od wolnossącego 940 po '91 jest teoretycznie od FB i ma podobne mapy. kązdy zadziała na "nowej" wiązce od F( jak pasuje wtyczka to pasuje i już) i z nim niezależnie od modyfikcji. (wiedza praktyczna)
- wałek T - auto zbiera się lepiej na niskich obrotach
- wałek V3X czy jak mu tam moc wyżej, wkręca szybciej i dalej
Zawsze warto zdjąć z głowicy 1- 1,5 mm i przestawić kąt delikatnie.
Wiadomo sterownik od FB.
Zmiana na most z innym przełożeniem jak już ktoś pisał ma wpływ na charakter auta jak nie wiem co.,
Ps. nie spotkałem się żeby ECU miało coś wspólnego z immo. ale mogę sie mylić.
Co do numerów komp. było wiele każdy od wolnossącego 940 po '91 jest teoretycznie od FB i ma podobne mapy. kązdy zadziała na "nowej" wiązce od F( jak pasuje wtyczka to pasuje i już) i z nim niezależnie od modyfikcji. (wiedza praktyczna)
0 x
Jak do kogoś nie doszła odpowiedz na PW tzn. że wpisałem ją ponownie w pole "dodaj odborcę"
Nie wiem czemu to robię
Nie wiem czemu to robię