Re: SWAP
: 24 grudnia 2015, 16:52
engineering porn o.O
Hej odkopałem Twój post i jestem ciekaw jak poszło. Sam obecnie jestem na etapie planowania prac nad swapem FT do mojej przejściówki 740. Zakupy już zrobione udało się nabyć w komplecie motor, obydwa kompy, wiązkę, intercooler i resztę. W teorii kupiłem wszystko co potrzebne a w praktyce mam nadzieję, że od Ciebie dowiem się czego brakuje Pozdrawiam!wujek pisze:Za kilka miesięcy powiem Wam ile kosztowało przełożenie b230ft do 740. Dosyć skrupulatny jestem jeśli chodzi o wydatki, więc będzie zapisany każdy koszt
Odpowiedź brzmi: wyszło za dużo. Bo: fmic, silikony, wtryski 440, pompa walbro, hybryda 20T, przelot 3/2,5 cala, stand alone, głowica 531 + obróbka + duże zawory, chłodnica oleju, wałek, kolektor z kjeta + przepustnica 3cale + m90 + kevlar + jednomas i masa innych. Z nerwów przestałem zapisywać co i ile.jarecki_rze pisze:Hej odkopałem Twój post i jestem ciekaw jak poszło. Sam obecnie jestem na etapie planowania prac nad swapem FT do mojej poliftowej 740. Zakupy już zrobione udało się nabyć w komplecie motor, obydwa kompy, wiązkę, intercooler i resztę. W teorii kupiłem wszystko co potrzebne a w praktyce mam nadzieję, że od Ciebie dowiem się czego brakuje Pozdrawiam!wujek pisze:Za kilka miesięcy powiem Wam ile kosztowało przełożenie b230ft do 740. Dosyć skrupulatny jestem jeśli chodzi o wydatki, więc będzie zapisany każdy koszt
Kwestia którą wersję LH-jetronika masz w tej B230f, akurat 89' rocznika nie miałem natomiast w 88' był LH2.2 = przekładka wiązki natomiast w roczniku 90' był już LH2.4 i jedyna przeróbka to wydłużenie wiązki do przepływomierza, z kombinacji z resiztor-packiem zrezygnowałem, użyłem wysokoomowych wtryskiwaczy więc wiązka od B230F pasowała p&p.jarecki_rze pisze:Zakupy już mam zrobione, udało się kupić wszystko na jeden strzał (taką mam nadzieję że niczego nie brakuje). Mnie bardziej interesuje wkład pracy. Nurtuje mnie przede wszystkim sprawa wiązki silnika, czy trzeba będzie przekładać (teraz jest b230f z 89'). Puszka filtra powietrza jest ta sama, wystarczy przełożyć.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Dodatkowy kabel tak, ale TPS jest ten sam, trzypinowy. Po prostu w turbo styk WOT nie jest podłączony.zachatąwujta pisze:N/A inny TPS i dodatkowy przewód do ECU. Różnica polega na tym,że w wolnossaku ECU "widzi" nie tylko otwartą przepustnicę ale także "widzi" WOT. W turbo tego nie ma.