SWAP

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: SWAP

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kaban »

Jesli nie masz klimy, a pewnie nie masz, to olej redblocki i wsadzaj tam t5... Fajnie ze redblockjest prosty i pancerny ale stosunek spalania do tego co ten motor oferuje wynosi -174839.
0 x
.
Marcin1988
Posty: 136
Rejestracja: 31 sierpnia 2015, 11:25

Re: SWAP

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Marcin1988 »

T5 z 850 ?. Czy silnik pasuje tak jak 230ft ? czy będzie to grało z moją skrzynią ?
0 x
Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: SWAP

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kaban »

Nie pasuje tak jak b230 turbo, jest wiecej rzezby ale efekt znacznie lepszy. Ja w tym momencie zaluje zakup 940stki ale jeszcze bardziej, ze podjalem sie grzebania w b230 turbo...
0 x
.
volvnietybombel
Posty: 379
Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
Lokalizacja: Lublin

Re: SWAP

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvnietybombel »

t5-"jest więcej rzeźby" to chyba skromnie powiedziane :) -zostanie ci buda i tapicerka z tego co masz-a najlepiej to dodatkowo kupić jeszcze dwa samochody -960 2,5 manual na graty typu łapy, miska oleju (do przeróbki), skrzynia, może wał, graty spod maski no i drugi dla silnika z kompletną wiązką i osprzętem bo kupić silnik i dokupować graty się nie opłaca (a zawsze czegoś brakuje)
podstawowe pytanie jakie musisz sobie zadać to :do czego ma być ten samochód ?
jak chcesz nim jeździć i nie upalać wyczynowo gumy to chyba nie ma lepszego rozwiązania (finansowo) niż b230 turbo, jeżeli to mają być weekendowe wypady i szpanowanie mocą to redblock w podstawowej wersji to trochę za mało, a każde dołożenie mocy powyżej 200KM w redbloku to już zabawa i kasa (do 200 idzie jakoś ogarnąć).
0 x
Marcin1988
Posty: 136
Rejestracja: 31 sierpnia 2015, 11:25

Re: SWAP

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Marcin1988 »

Samochód ma być do normalnej jazdy. Chce żeby samochód lepiej przyspieszał a ja i tak dalej będę jeździł 130km/h. Chce tam wsadzić 230FT i nic więcej.
1.Żadnych wałków
2.Komputerów
3.Nawiercania, przewiercania, rozwiercania
Chce podstawowy silnik 230FT i tyle. To chyba nie jest aż tak droga operacja :)
0 x
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: SWAP

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Marcin1988 pisze:Samochód ma być do normalnej jazdy. Chce żeby samochód lepiej przyspieszał a ja i tak dalej będę jeździł 130km/h. Chce tam wsadzić 230FT i nic więcej.
1.Żadnych wałków
2.Komputerów
3.Nawiercania, przewiercania, rozwiercania
Chce podstawowy silnik 230FT i tyle. To chyba nie jest aż tak droga operacja :)
Powiem Ci, że na pewno to się tak nie skończy..
A za ile to się da zrobić to pojęcie względne, bo to wszystko zależy od stanu silnika i ceny za jaką ktoś Ci to zrobi, ale tak plus minus z 5 K musisz mieć ;)
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Marcin1988
Posty: 136
Rejestracja: 31 sierpnia 2015, 11:25

Re: SWAP

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Marcin1988 »

5 k to mi pasuje :). musi się na tym skończyć bo w planie jest jeszcze P1800 tylko muszę jeszcze amazonke sprzedać :)
0 x
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: SWAP

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

Zakup kompletnego swapa + robota, ale zakup niby kompletnego swapa i tak kończy się dokupowaniem brakujących części, wiec najtaniej jest kupić całego dawce.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Marcin1988
Posty: 136
Rejestracja: 31 sierpnia 2015, 11:25

Re: SWAP

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Marcin1988 »

To już wiem dlatego szukam volvo 940 :)
0 x
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: SWAP

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Za kilka miesięcy powiem Wam ile kosztowało przełożenie b230ft do 740. Dosyć skrupulatny jestem jeśli chodzi o wydatki, więc będzie zapisany każdy koszt ;)
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
ODPOWIEDZ