SWAP
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 31 sierpnia 2015, 11:25
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: SWAP
t5-"jest więcej rzeźby" to chyba skromnie powiedziane -zostanie ci buda i tapicerka z tego co masz-a najlepiej to dodatkowo kupić jeszcze dwa samochody -960 2,5 manual na graty typu łapy, miska oleju (do przeróbki), skrzynia, może wał, graty spod maski no i drugi dla silnika z kompletną wiązką i osprzętem bo kupić silnik i dokupować graty się nie opłaca (a zawsze czegoś brakuje)
podstawowe pytanie jakie musisz sobie zadać to :do czego ma być ten samochód ?
jak chcesz nim jeździć i nie upalać wyczynowo gumy to chyba nie ma lepszego rozwiązania (finansowo) niż b230 turbo, jeżeli to mają być weekendowe wypady i szpanowanie mocą to redblock w podstawowej wersji to trochę za mało, a każde dołożenie mocy powyżej 200KM w redbloku to już zabawa i kasa (do 200 idzie jakoś ogarnąć).
podstawowe pytanie jakie musisz sobie zadać to :do czego ma być ten samochód ?
jak chcesz nim jeździć i nie upalać wyczynowo gumy to chyba nie ma lepszego rozwiązania (finansowo) niż b230 turbo, jeżeli to mają być weekendowe wypady i szpanowanie mocą to redblock w podstawowej wersji to trochę za mało, a każde dołożenie mocy powyżej 200KM w redbloku to już zabawa i kasa (do 200 idzie jakoś ogarnąć).
0 x
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 31 sierpnia 2015, 11:25
Re: SWAP
Samochód ma być do normalnej jazdy. Chce żeby samochód lepiej przyspieszał a ja i tak dalej będę jeździł 130km/h. Chce tam wsadzić 230FT i nic więcej.
1.Żadnych wałków
2.Komputerów
3.Nawiercania, przewiercania, rozwiercania
Chce podstawowy silnik 230FT i tyle. To chyba nie jest aż tak droga operacja
1.Żadnych wałków
2.Komputerów
3.Nawiercania, przewiercania, rozwiercania
Chce podstawowy silnik 230FT i tyle. To chyba nie jest aż tak droga operacja
0 x
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Re: SWAP
Powiem Ci, że na pewno to się tak nie skończy..Marcin1988 pisze:Samochód ma być do normalnej jazdy. Chce żeby samochód lepiej przyspieszał a ja i tak dalej będę jeździł 130km/h. Chce tam wsadzić 230FT i nic więcej.
1.Żadnych wałków
2.Komputerów
3.Nawiercania, przewiercania, rozwiercania
Chce podstawowy silnik 230FT i tyle. To chyba nie jest aż tak droga operacja
A za ile to się da zrobić to pojęcie względne, bo to wszystko zależy od stanu silnika i ceny za jaką ktoś Ci to zrobi, ale tak plus minus z 5 K musisz mieć
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 31 sierpnia 2015, 11:25
Re: SWAP
5 k to mi pasuje . musi się na tym skończyć bo w planie jest jeszcze P1800 tylko muszę jeszcze amazonke sprzedać
0 x
Re: SWAP
Zakup kompletnego swapa + robota, ale zakup niby kompletnego swapa i tak kończy się dokupowaniem brakujących części, wiec najtaniej jest kupić całego dawce.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 31 sierpnia 2015, 11:25
Re: SWAP
Za kilka miesięcy powiem Wam ile kosztowało przełożenie b230ft do 740. Dosyć skrupulatny jestem jeśli chodzi o wydatki, więc będzie zapisany każdy koszt
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar