Wasted Spark

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1034
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Wasted Spark

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

czy ktos osobiscie przerabial uklad zaplonowy LH 2.4 na "wasted spark" tzn bez aparatu, z podwojna cewka?
Nie pytam o linki w necie tylko o wlasne doswiadczenia :geek:
sambo
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1034
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: Wasted Spark

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

pierwszy krok do lepszej iskry..

Obrazek

wasted spark PCB

sambo
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wasted Spark

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: nckpol »

od czego to? cewki od czego będziesz adaptował ?
0 x
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1034
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: Wasted Spark

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

Płytka PCB kupiona od kolegi spotkanego w Rosmalen.

plan jest taki:

cewka: Bosch 2x2 0 221 503 407
moduł Bosch 0 227 100 200

Droga długa jeszcze bo najpierw muszę poćwiczyć lutowanie precyzyjne :?

sambo
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Wasted Spark

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Ja się za to zabrałem, ale dokładam to do DET3. Dokładam zestaw EDIS4 z Forda. Cewka, moduł, trigger wheel 36-1 oraz czujnik VR. Domyślnie zestaw opóźnia zapłon o 10st. Mają dowolny SA lub piggyback dostajemy całkowitą władze nad zapłonem plus dodatkowo wiemy gdzie on naprawdę jest, a nie jak w przypadku EZK nigdy nic nie wiadomo. Kopułka z aparatem i EZK stają się zbędne.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
ODPOWIEDZ