czy ktos osobiscie przerabial uklad zaplonowy LH 2.4 na "wasted spark" tzn bez aparatu, z podwojna cewka?
Nie pytam o linki w necie tylko o wlasne doswiadczenia
sambo
Wasted Spark
Re: Wasted Spark
Płytka PCB kupiona od kolegi spotkanego w Rosmalen.
plan jest taki:
cewka: Bosch 2x2 0 221 503 407
moduł Bosch 0 227 100 200
Droga długa jeszcze bo najpierw muszę poćwiczyć lutowanie precyzyjne
sambo
plan jest taki:
cewka: Bosch 2x2 0 221 503 407
moduł Bosch 0 227 100 200
Droga długa jeszcze bo najpierw muszę poćwiczyć lutowanie precyzyjne
sambo
0 x
Re: Wasted Spark
Ja się za to zabrałem, ale dokładam to do DET3. Dokładam zestaw EDIS4 z Forda. Cewka, moduł, trigger wheel 36-1 oraz czujnik VR. Domyślnie zestaw opóźnia zapłon o 10st. Mają dowolny SA lub piggyback dostajemy całkowitą władze nad zapłonem plus dodatkowo wiemy gdzie on naprawdę jest, a nie jak w przypadku EZK nigdy nic nie wiadomo. Kopułka z aparatem i EZK stają się zbędne.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar