Jako, że wielu z was ma ogromną wiedzę na temat cegieł, chciałbym się trochę doinformować.
Jak wyglądałaby adaptacja silnika B204FT (16v) zamiast B21A do przedliftowego 245?
Jak skomplikowana jest to operacja? Co na to most 1031 i reszta?
B204FT 245
B204FT 245
0 x
Re: B204FT 245
Da się to upchać, powiedz mi jednak dobry człowieku skąd weźmiesz ten motor?
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: B204FT 245
Wiele komplikacji przy tym?
B204FT upatrzyłem, tylko po daniu drugiej młodości cegle, fundusze strasznie spadły.
Na razie bardziej jestem ciekawy, jak z adaptacją tego niżeli z samym już kupowaniem i wsadzaniem, ale biorę to jako priorytet, bo zastrzyk żelaza już poszedł.
B204FT upatrzyłem, tylko po daniu drugiej młodości cegle, fundusze strasznie spadły.
Na razie bardziej jestem ciekawy, jak z adaptacją tego niżeli z samym już kupowaniem i wsadzaniem, ale biorę to jako priorytet, bo zastrzyk żelaza już poszedł.
0 x
Re: B204FT 245
heski997 pisze:Wiele komplikacji przy tym?
B204FT upatrzyłem, tylko po daniu drugiej młodości cegle, fundusze strasznie spadły.
Na razie bardziej jestem ciekawy, jak z adaptacją tego niżeli z samym już kupowaniem i wsadzaniem, ale biorę to jako priorytet, bo zastrzyk żelaza już poszedł.
Silnik fajny ale drogi w utrzymaniu. Praktycznie wszystkei graty do 16v kosztują 2x tyle co do 8V.
Swap jak każdy inny ale w tym przypadku jest troche wiecej wiązki która trzeba najpierw oddzielić bo potrzeba Ci tylko to co steruje silnikiem, aa w seryjnej jest jeszcze oświetlenie, wszelkie nadmuchy i nawiewy, itd itd. Zrobić się da ale ja bym poszedł w B230FT, sprawdzone i proste rozwiązanie, no i tańsze.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F