Strona 19 z 20

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 23 maja 2016, 21:39
autor: grzesiekosmos
Przy ~400km

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 25 grudnia 2016, 20:28
autor: Mr_spok
A co myślicie o wrzuceniu garretta z saaba 9-5 2.3t areo chyba to jest 16t

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 25 grudnia 2016, 22:45
autor: Kaban
W Saabie 9-5 Oreo jest TD04hl-15t. Bezsens, droga, 5cm2 strona goraca a i pasuje wcale.

Wysłane z telefonu.

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 24 marca 2017, 21:45
autor: wujek
takijedenkuba pisze:hmm... co by tu jeszcze....?
Możnaby zwiększyć przepływ gazów spalinowych wymieniając zawory z gniazdami na większe oraz powiększyć kanał wydechowy.
Właśnie. Konkrety? Jakie zawory udało Wam się wpasować w czapkę 531? Jakie sprężynki do tego? Wymieniać od razu szklanki na nowe czy regulować płytkami?

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 20 października 2017, 19:07
autor: Mr_spok
To jakie turbo polecasz? do 240-300km
GT28?

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 20 października 2017, 19:22
autor: Volvo 745 turbo
Ja bym widział oryginalnego Garretta gt2871r na kulkowych łożyskach.

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 05 listopada 2017, 18:58
autor: Mr_spok
Są dostępne repliki na łożyskach ślizgowych i są o kilka tys tańsze ale czy są warte tych 1200zł?

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 06 listopada 2017, 16:35
autor: Plati
Są chińskie turba, część jest dobrze wykonana i nie odbiegają za bardzo od ori (w niektórych przypadkach nawet lepsze parametry). Ale są i takie które się rozsypują po kilkuset km. Najlepiej brać od sprawdzonych sprzedawców. Można też dać komuś do zrobienia hybrydę.
Z tego co siedzę w temacie to ludzie polecają:
- Perun - niby jeden z lepszych speców w kraju, sportmile (nowe, mocne furki) od niego biorą turbinki
- K64
- ftwl motorsport
jest jeszcze kilka firm polecanych, ale cieżko wymienić wszystkie

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 06 listopada 2017, 17:16
autor: V945turbo
A po co pchać takie turbiny? Nie lepiej kupić coś dostępnego od ręki? 16T 19T czy coś innego dostepnego od zaraz na allegro? Ile chcecie dmuchać>? Nie znam żadnego projektu na B230 który dmucha wiecej niż 1,5 bara.

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 06 listopada 2017, 18:32
autor: re5pect
Jeżeli ktoś szuka turbiny tak do 240hp, lub chociaż chciałby zamienić fabrycznego garretta na coś co fajnie dmucha to jestem w stanie pomóc :)

Będę pozbywał się TB0381 (fabryczna turbina z B204GT) - w celu poprawienia fabryki, bądź przy poszukiwniach mocy do ~240hp bardzo polecam :) Duży potencjał do tuningu.
V945turbo pisze:A po co pchać takie turbiny? Nie lepiej kupić coś dostępnego od ręki? 16T 19T czy coś innego dostepnego od zaraz na allegro? Ile chcecie dmuchać>? Nie znam żadnego projektu na B230 który dmucha wiecej niż 1,5 bara.
Rozmiar turbo, a doładowanie to dwie różne sprawy. Jeden z naszych wspólnych znajomych ma 350hp na 0,9bar :)
No i druga sprawa - 16T/19T nie pasuje pod kolektor garretta, także mogą dojść dodatkowe koszty.