B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Na stronce Hi Tunning ceny są od 312 do 375 dolarów, ale sambo oferował pomoc w negocjacjach cenowych - a gdyby tak się szykował zakup grupowy, no to dochodziłby kolejny argument w targowaniu się
0 x
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
tu masz wszystko na jego temat:Dirty Harry pisze:Co to jest DET?
http://allegro.pl/ecumaster-det3-ecu-ma ... 77692.html
Ja to do końca nie ufam tym chipom, przecież one są pod konkretny seryjny silnik . Poza tym ich cena też nie jest jakaś mega promocyjna.
0 x
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Komplet stage 2 wychodzi prawie 500 dolców z wysyłką, mało to nie jest.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
-
- Posty: 760
- Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Wałek moge polecić IPD, V, VX3 , wszystkie są super, tyle że ja auto kręce dosyć wysoko. Wałek A przy 5K już puchnie okrutnie przy seryjnej turbinie, 15G pcha powietrze zdecydowanie lepiej.
Do wałka obowiązkowo regulowane kółko od Michała, UNIT RACING-> se wyygooglajcie.
DET3- miałem.... relatywne koszty w stosunku do osiągów.... średnio, sam det kosztuje 600 pare + instalacja+ strojenie i raczej zabraknie 2K żeby to zaczeło jeździć. No i wtedy mamy pociętą wiązkę seryjną. Generalnie nie ma sensu się pchać w SA do auta typy DD, chipsy to jedyne tanie szybkie i bezinwazyjne wyjscie.
Ja i kilka innych osób jeździ i sobie chwali. Są wszelkie różne kości, ja niedługo spróbuje Hi-tuninga, do tej pory kości sciągałem z USA. Oczywiście nie wszystkie komputery sa chipowalne. Kości mogę zassać ze Szwecji po drodze za tydzień. Generalnie gdyby ktoś był zainteresowany to PW.
Co więcej.... Ja bym wymienił gumy dolotu bo nie wiem czy widzieliście jak puchnie seryjna stara jak kondon z lasu rura w tych zabytkach. Dolot do B230FT na starym IC mozna zrobić po taniości na kolanach z FMIC-a.
Nattomiast do IC nowszego typu wszystkie gumy robi kolega z Ostrowca Św. ww dobrych cenach i wszelkich gejowskich kolorach.
Dalej....do dolotu zaliczamy tez filtr powietrza, ja jeździłem na wkładce filtra Pipercross, kiedyś były na allegro ok 100zł, teraz nie wiem bo nie potrzebuje.
Dalej.... jak wkładka to odrazu mod puchy filtra, bo nie wiem czy wiecie ale seryjnie to auto ssie powietrze tylko z komory silnika!!! O Zgrozo!
Dalej... Jednomas, czyli redukcja z 15kg (waga dwumasu) do 12kg (waga koła z M46/47). Prosta szybka sprawa, Koło zamachowe z M46/M47 + docisk z tej samej skrzyni lub ze skrzyni M90 diesel + tarcza z M90 diesel. Ta modyfikacja dotyczy tylko skrzyni M90.
Dalej.... Przełożenie mostu, seryjnie dla M90 i B200FT jest pewnie 3,73. Można śmiało zmienić na 3,54.
Dalej??
Do wałka obowiązkowo regulowane kółko od Michała, UNIT RACING-> se wyygooglajcie.
DET3- miałem.... relatywne koszty w stosunku do osiągów.... średnio, sam det kosztuje 600 pare + instalacja+ strojenie i raczej zabraknie 2K żeby to zaczeło jeździć. No i wtedy mamy pociętą wiązkę seryjną. Generalnie nie ma sensu się pchać w SA do auta typy DD, chipsy to jedyne tanie szybkie i bezinwazyjne wyjscie.
Ja i kilka innych osób jeździ i sobie chwali. Są wszelkie różne kości, ja niedługo spróbuje Hi-tuninga, do tej pory kości sciągałem z USA. Oczywiście nie wszystkie komputery sa chipowalne. Kości mogę zassać ze Szwecji po drodze za tydzień. Generalnie gdyby ktoś był zainteresowany to PW.
Co więcej.... Ja bym wymienił gumy dolotu bo nie wiem czy widzieliście jak puchnie seryjna stara jak kondon z lasu rura w tych zabytkach. Dolot do B230FT na starym IC mozna zrobić po taniości na kolanach z FMIC-a.
Nattomiast do IC nowszego typu wszystkie gumy robi kolega z Ostrowca Św. ww dobrych cenach i wszelkich gejowskich kolorach.
Dalej....do dolotu zaliczamy tez filtr powietrza, ja jeździłem na wkładce filtra Pipercross, kiedyś były na allegro ok 100zł, teraz nie wiem bo nie potrzebuje.
Dalej.... jak wkładka to odrazu mod puchy filtra, bo nie wiem czy wiecie ale seryjnie to auto ssie powietrze tylko z komory silnika!!! O Zgrozo!
Dalej... Jednomas, czyli redukcja z 15kg (waga dwumasu) do 12kg (waga koła z M46/47). Prosta szybka sprawa, Koło zamachowe z M46/M47 + docisk z tej samej skrzyni lub ze skrzyni M90 diesel + tarcza z M90 diesel. Ta modyfikacja dotyczy tylko skrzyni M90.
Dalej.... Przełożenie mostu, seryjnie dla M90 i B200FT jest pewnie 3,73. Można śmiało zmienić na 3,54.
Dalej??
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
I kto to stroił?V945turbo pisze:DET3- miałem.... relatywne koszty w stosunku do osiągów.... średnio,
Det to nie SA (jeżeli chodzi ci o stand alone) tylko urządzenie typu piggy back.V945turbo pisze:SA do auta typy DD
0 x
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
kemizo pisze:I kto to stroił?V945turbo pisze:DET3- miałem.... relatywne koszty w stosunku do osiągów.... średnio,
Det to nie SA (jeżeli chodzi ci o stand alone) tylko urządzenie typu piggy back.V945turbo pisze:SA do auta typy DD
Stroić miał Grzegorz K. znany w lubelskim świecie motorowym. Mniejsza z tym auta już nie ma , spalilo się uprzedzając kretyńskie pytania, nie z powodu montażu dodatkowej elektroniki, powodem było pękniecie przewodu paliwa, na szczęscie nikt nie ucierpiał.
W przypadku Fuel implant DET obsługuje wszystkie możliwe czujniki jak urzadzenia typu SA.
Wystarczy, zresztą info pełno w sieci, w topicu modyfikacji B230FK/FT na VF. Na TB na sweedspeed, i innych stronach dotyczących przeróbek volvo.Dirty Harry pisze:No pewno, że dalej!!!V945turbo pisze: [...]Dalej??
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Dobra, to od czego zacząć, żeby w tym wszystkim zachować logikę i resztki zdrowego rozsądku?
Bo mamy tu wyliczone takie sprawy jak:
-wymiana wałka z kółkiem;
-chip;
-wymiana intercoolera;
-wymiana turbiny;
-wymiana węży;
-wymiana filtra powietrza i jego obudowy;
-przebudowa sprzęgła;
-zmiana przełożenia w napędzie.
Co z powyższych powinno iść na pierwszy ogień?
Bo mamy tu wyliczone takie sprawy jak:
-wymiana wałka z kółkiem;
-chip;
-wymiana intercoolera;
-wymiana turbiny;
-wymiana węży;
-wymiana filtra powietrza i jego obudowy;
-przebudowa sprzęgła;
-zmiana przełożenia w napędzie.
Co z powyższych powinno iść na pierwszy ogień?
0 x
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Dirty Harry, przesuń -chip na 3 miejsce od końca lub na sam koniec i wyjdzie Ci prawidłowa kolejność zmian
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico