Skoro te turbo cegły takie ZŁE to sobie a niech to kupić inne wspaniałe auta i nie narzekać!
To już jest nudne!
serdecznie pozdrawiam - Domin
B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Ja nie narzekam. Zawsze taką chciałem mieć, taką sobie niedawno kupiłem, a teraz topię PLN aby uzyskać wymarzony obraz
Na rozluźnienie fotka zawiasu przedniego
Na rozluźnienie fotka zawiasu przedniego
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
V70 I gen. miało niemal identyczne rozwiazania jak 850 jeśli chodzi o ukł napędowy i kierowniczy a wychodziło do 2000, ja mam 9-5 z 98r 2.0T bsr s.1 jakies 230KM który pod wzgledęm technicznym różni się od aero z 2004.... sprężynami, amortyzatorami i brakiem TCS, totalny golas. uwierz mi na słowo, bo nie chcę Cię przekonywać na siłe, jest znaczna różnicawujek pisze:AFAIK 9-5 aero 250ps wszedł w okolicach 2004r, a 850 t5 to 10 lat historii wstecz. Różnica być musi To tak jakbyś chciał postawić na światłach megana rs trophy i ww. saaba. Cyferki podobne a przepaść ogromna I nie oszukujmy się, stare to dobre wino i skrzypce, a stare auta to jak piszesz - for fun...i napinki na strit rejsingi w turbocegłach itp badziewiach to kpina bo 3,0 tdi ciężko w dzisiejszych czasach objechać na mieściebyjek pisze:Odbiegając faktycznie od RWD Saab auto potrafił zrobić, nie czuć tak że to przedni napęd, tzn czuć ale porównująć 9-5 aero koło 250 KM do np 850, v70 T5 to niebo a ziemia, jechał ktoś 850 T5 spod świateł to wie o czym mówie, chyba że nie ma porównania.
W każdym razie ja już np. 190konnym "podobno i 25 lat temu" 944 boje się jeżdzić tak jak on jezdzić może nie ta konstrukcja zawieszenia nie te opory, śrubowanie Turbo cegieł to tylko dla zabawy, do codzienniej jazdy to głupota. Przy 200 na godzine zaczynam mieć problemy ze zwieraczami i bębenkami w uszach.
Przepraszam za OT
Ps. Turbocegły są lux:)
0 x
Jak do kogoś nie doszła odpowiedz na PW tzn. że wpisałem ją ponownie w pole "dodaj odborcę"
Nie wiem czemu to robię
Nie wiem czemu to robię
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
A ja nie mówię, że nie ma. Na pewno jest ale i tak WOLĘ VOLVO
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Radośnie przypominam o ofercie wakacji od pisania postów na forum. W ofercie są pakiety 24h, 48h lub całe 7 dni. Wystarczy skłonić moderację do jeszcze częstszej edycji postów z niewyszukanymi słowami. Zapisy trwają bezterminowo.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Przepraszam, już się nie powtórzy
Będę rozgrzeszony?
Będę rozgrzeszony?
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Oczywiście. Oferta dotyczy tylko zdecydowanych, upartych użytkowników
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Przypomniałeś o wakacjach, a to jeszcze tyle czasu trzeba czekać ...dom?n pisze:Radośnie przypominam o ofercie wakacji od pisania postów na forum. W ofercie są pakiety 24h, 48h lub całe 7 dni. Wystarczy skłonić moderację do jeszcze częstszej edycji postów z niewyszukanymi słowami. Zapisy trwają bezterminowo.
Daleka droga mi się szykuje (oczywiście cegłą ).
0 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Ja to amator jestem, majsterkowicz.
Ale Volvo B2xxx ma krótsze korby niż konstrukcje Saab'a.
Długa korba = moment.
Zgadza się?
Ale Volvo B2xxx ma krótsze korby niż konstrukcje Saab'a.
Długa korba = moment.
Zgadza się?
0 x
B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
tak. Nawet T5 nie osiaga takich momentow jak Saabowe motorki
Jesli ktos planuje 300+ a przy okazji mialoby to sie prowadzic, to zaprzestancie w tej chwili. Nie ma za co.
A no dobra, jest wyjscie: 960 z multilinkiem I, gwint oraz wiele innych zawiasowych rzeczy na zamowienie + swap na T5 lub t6.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jesli ktos planuje 300+ a przy okazji mialoby to sie prowadzic, to zaprzestancie w tej chwili. Nie ma za co.
A no dobra, jest wyjscie: 960 z multilinkiem I, gwint oraz wiele innych zawiasowych rzeczy na zamowienie + swap na T5 lub t6.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
0 x
.