Najlepiej wszystko naraz mi siw uzbieralo i teraz potrzebowalbym chyba wolnego miesiaca, zeby to poskladac.
Wysłane z telefonu.
B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Moim zdaniem:
-wymiana wałka z kółkiem; tutaj trzeba się zaopatrzyć w drugie koło rozrządu żeby wysłać do przeróbki
-wymiana filtra powietrza i jego obudowy; http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... ladka.html oraz mod boxa: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=254522
-wymiana węży; http://olx.pl/oferty/uzytkownik/PljN/
-chip;
-wymiana turbiny;
-wymiana intercoolera;
-przebudowa sprzęgła;
-zmiana przełożenia w napędzie.
-wymiana wałka z kółkiem; tutaj trzeba się zaopatrzyć w drugie koło rozrządu żeby wysłać do przeróbki
-wymiana filtra powietrza i jego obudowy; http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... ladka.html oraz mod boxa: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=254522
-wymiana węży; http://olx.pl/oferty/uzytkownik/PljN/
-chip;
-wymiana turbiny;
-wymiana intercoolera;
-przebudowa sprzęgła;
-zmiana przełożenia w napędzie.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
swital pisze:Komplet stage 2 wychodzi prawie 500 dolców z wysyłką, mało to nie jest.
W zeszłym miesiącu wynegocjowałem dla kumpla stage2 za 275 jurkow. ( chyba z przesylka juz)
Dzisiaj pisał , że to najlepsze chipy jakie testował
a tak w ogóle to trzeba by B200FT upgrejdować do B230FT i moze rozwiercić do 2,5 l
powodzenia
sambo
0 x
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
sambo pisze:swital pisze:a tak w ogóle to trzeba by B200FT upgrejdować do B230FT i moze rozwiercić do 2,5 l
powodzenia
sambo
Nic nie trzeba rozwiercać wystarczy kupic blok z silnika penty AQ170 i mamy 2,5l 16V, raz juz mi ten blok w PL uciekł ale szukam ciągle.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Najpierw poprawmy tego B200FT - a jeśli robiłbym kiedyś podmiankę, to wtedy się będę martwił
0 x
-
- Posty: 302
- Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
- Lokalizacja: Wrocław
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
To ja muszę zrobić w takim razie EZK i tego chipa ,żeby to jakoś ładnie zgrać.Co na to skrzynia at?
0 x
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
V945turbo pisze:Wałek mogę polecić IPD, V, VX3 , wszystkie są super, tyle że ja auto kręce dosyć wysoko. Wałek A przy 5K już puchnie okrutnie przy seryjnej turbinie, 15G pcha powietrze zdecydowanie lepiej.
Do wałka obowiązkowo regulowane kółko od Michała, UNIT RACING-> se wygooglajcie.
V945turbo - "kręcisz wysoko", czyli ile? Nie wiem jak IPD, ale podobno V i VX3 zaczynają jechać jak trzeba dopiero powyżej 3000 obr. - prawda to? Pytam, bo ja tyle nie depczę - u mnie przy jeździe miejskiej 3-3,5 tys. to już jest dużo (jeszcze sprawdzę dokładnie przy najbliższej okazji, ale tak mi się wydaje).
I jeszcze pytanie o regulowane kółko: czy ono podwyższa ryzyko zerwania paska rozrządu? grzesiekosmos pisał VF, że mu przez takie kółko pasek strzelił...
0 x
-
- Posty: 760
- Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
"I jeszcze pytanie o regulowane kółko: czy ono podwyższa ryzyko zerwania paska rozrządu? grzesiekosmos pisał VF, że mu przez takie kółko pasek strzelił..." - jak dobre kółko to nic się nie stanie ja miałem pecha bo nie sprawdziłem pod obudowe co tam siedzi jak kupiłem auto od razu.Ja kupiłem auto z kółkiem jakieś nieznajnej produkcji zdrutowane na kolanie :/ http://zmniejszacz.pl/zdjecie/320/3456147_pasek.JPG
0 x
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Grzesiek - dziękuję bardzo! Czyli rozumiem, że to nie jest kwestia regulowanego kółka ogólnie jako urządzenia, tylko tego jednego regulowanego kółka dziadowskiej jakości?
0 x
-
- Posty: 760
- Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
"tylko tego jednego regulowanego kółka dziadowskiej jakości?" - u mnie tak było teraz mam kółko inne i nic się nie dzieje (ale śrubka w tym nowym już jedna się ukręciła mimo bardzo delikatnego dokręcania i odkręcania ...) a tak po za tym wszystko ok.Tak jak podesłałem w temacie strone wcześniej wykres u mnie seria totalna b200ft bez żadnych najmniejszych zmian była + do tego program hi tuning było 208km/335nm do tego kilka dupereli dołożone zostało później i bardzo fajnie to jeździło.
0 x