Sportmile ? bez jaj toz oni zaspiewaja ze trzy szkody calkowite volvo serii 900
Mozna zrobic to prawie samemu
bierzesz 16t albo 19t i styknie... 90% dlubiacych te smietniki w zyciu nie przekroczy 220-230 kucy wiec o czym mowa
kazdy tuninguje a kresek nie widac
hybryda 20t koszty:
zakup 16t 700
wirnik 20t cnc chinol 300
toczenie muszli 100
zestaw naprawczy 100
wywazanie 200
skladasz i tak sam bo trzeba obrocic muszle do redblocka, przewody olrejowe i wodne pasuja, dmuchasz 1,4 i masz ok 280PS (auto Kogutosa)
chceta 400 kunia? polecam watek oldtimer2000 na Racingforum
B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
?? kto i w czym?re5pect pisze: Jeden z naszych wspólnych znajomych ma 350hp na 0,9bar
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Bardzo tanio Ci to wyszło, spoko opcjawujek pisze: hybryda 20t koszty:
zakup 16t 700
wirnik 20t cnc chinol 300
toczenie muszli 100
zestaw naprawczy 100
wywazanie 200
Zbyszek w 16V z twinscrollemV945turbo pisze:?? kto i w czym?re5pect pisze: Jeden z naszych wspólnych znajomych ma 350hp na 0,9bar
0 x
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
re5pect pisze:Jeżeli ktoś szuka turbiny tak do 240hp, lub chociaż chciałby zamienić fabrycznego garretta na coś co fajnie dmucha to jestem w stanie pomóc
Będę pozbywał się TB0381 (fabryczna turbina z B204GT) - w celu poprawienia fabryki, bądź przy poszukiwniach mocy do ~240hp bardzo polecam Duży potencjał do tuningu.
Rozmiar turbo, a doładowanie to dwie różne sprawy. Jeden z naszych wspólnych znajomych ma 350hp na 0,9barV945turbo pisze:A po co pchać takie turbiny? Nie lepiej kupić coś dostępnego od ręki? 16T 19T czy coś innego dostepnego od zaraz na allegro? Ile chcecie dmuchać>? Nie znam żadnego projektu na B230 który dmucha wiecej niż 1,5 bara.
No i druga sprawa - 16T/19T nie pasuje pod kolektor garretta, także mogą dojść dodatkowe koszty.
B204FT a GT miały te same turbiny ?
Lepił ktoś b230fk z głowicą od b204ft i turbem ?
0 x
2x 945 b230fk + M90 98 i 96r.
V70 98 2,5 tdi
XC 70 2,4
960 B204FT
Tralalalalala rozumiecie !
V70 98 2,5 tdi
XC 70 2,4
960 B204FT
Tralalalalala rozumiecie !
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Turbiny miały te same. Lepił nie jeden ale głowica z 204 to 2.0 a FK to 2.3 i tutaj pierwszy problem, potem tylko obrobić tłoki pod zawory, dorobić rolkę do rozrządu i wstawić jakiegoś kompa żeby to wystroić i tyle:)
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F