B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kaban »

Najlepiej wszystko naraz :D mi siw uzbieralo i teraz potrzebowalbym chyba wolnego miesiaca, zeby to poskladac.

Wysłane z telefonu.
0 x
.
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Moim zdaniem:

-wymiana wałka z kółkiem; tutaj trzeba się zaopatrzyć w drugie koło rozrządu żeby wysłać do przeróbki
-wymiana filtra powietrza i jego obudowy; http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... ladka.html oraz mod boxa: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=254522
-wymiana węży; http://olx.pl/oferty/uzytkownik/PljN/
-chip;
-wymiana turbiny;
-wymiana intercoolera;
-przebudowa sprzęgła;
-zmiana przełożenia w napędzie.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1033
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

swital pisze:Komplet stage 2 wychodzi prawie 500 dolców z wysyłką, mało to nie jest.


W zeszłym miesiącu wynegocjowałem dla kumpla stage2 za 275 jurkow. ( chyba z przesylka juz)
Dzisiaj pisał , że to najlepsze chipy jakie testował

a tak w ogóle to trzeba by B200FT upgrejdować do B230FT :lol: i moze rozwiercić do 2,5 l :twisted:

powodzenia

sambo
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

sambo pisze:
swital pisze:a tak w ogóle to trzeba by B200FT upgrejdować do B230FT :lol: i moze rozwiercić do 2,5 l :twisted:

powodzenia

sambo


Nic nie trzeba rozwiercać wystarczy kupic blok z silnika penty AQ170 i mamy 2,5l 16V, raz juz mi ten blok w PL uciekł ale szukam ciągle.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
Dirty Harry
Posty: 233
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dirty Harry »

Najpierw poprawmy tego B200FT - a jeśli robiłbym kiedyś podmiankę, to wtedy się będę martwił :mrgreen:
0 x
potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: potoczasty »

To ja muszę zrobić w takim razie EZK i tego chipa ,żeby to jakoś ładnie zgrać.Co na to skrzynia at?
0 x
Awatar użytkownika
Dirty Harry
Posty: 233
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dirty Harry »

V945turbo pisze:Wałek mogę polecić IPD, V, VX3 , wszystkie są super, tyle że ja auto kręce dosyć wysoko. Wałek A przy 5K już puchnie okrutnie przy seryjnej turbinie, 15G pcha powietrze zdecydowanie lepiej.

Do wałka obowiązkowo regulowane kółko od Michała, UNIT RACING-> se wygooglajcie.


V945turbo - "kręcisz wysoko", czyli ile? Nie wiem jak IPD, ale podobno V i VX3 zaczynają jechać jak trzeba dopiero powyżej 3000 obr. - prawda to? Pytam, bo ja tyle nie depczę - u mnie przy jeździe miejskiej 3-3,5 tys. to już jest dużo (jeszcze sprawdzę dokładnie przy najbliższej okazji, ale tak mi się wydaje).

I jeszcze pytanie o regulowane kółko: czy ono podwyższa ryzyko zerwania paska rozrządu? grzesiekosmos pisał VF, że mu przez takie kółko pasek strzelił...
0 x
grzesiekosmos
Posty: 760
Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: grzesiekosmos »

"I jeszcze pytanie o regulowane kółko: czy ono podwyższa ryzyko zerwania paska rozrządu? grzesiekosmos pisał VF, że mu przez takie kółko pasek strzelił..." - jak dobre kółko to nic się nie stanie ja miałem pecha bo nie sprawdziłem pod obudowe co tam siedzi jak kupiłem auto od razu.Ja kupiłem auto z kółkiem jakieś nieznajnej produkcji zdrutowane na kolanie :/ http://zmniejszacz.pl/zdjecie/320/3456147_pasek.JPG ;)
0 x
Awatar użytkownika
Dirty Harry
Posty: 233
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dirty Harry »

Grzesiek - dziękuję bardzo! ;) Czyli rozumiem, że to nie jest kwestia regulowanego kółka ogólnie jako urządzenia, tylko tego jednego regulowanego kółka dziadowskiej jakości?
0 x
grzesiekosmos
Posty: 760
Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: grzesiekosmos »

"tylko tego jednego regulowanego kółka dziadowskiej jakości?" - u mnie tak było ;) teraz mam kółko inne i nic się nie dzieje (ale śrubka w tym nowym już jedna się ukręciła mimo bardzo delikatnego dokręcania i odkręcania :evil: ...) a tak po za tym wszystko ok.Tak jak podesłałem w temacie strone wcześniej wykres u mnie seria totalna b200ft bez żadnych najmniejszych zmian była + do tego program hi tuning było 208km/335nm do tego kilka dupereli dołożone zostało później i bardzo fajnie to jeździło.
0 x
ODPOWIEDZ