B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Skoro te turbo cegły takie ZŁE to sobie a niech to kupić inne wspaniałe auta i nie narzekać!
To już jest nudne!

serdecznie pozdrawiam - Domin
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Ja nie narzekam. Zawsze taką chciałem mieć, taką sobie niedawno kupiłem, a teraz topię PLN aby uzyskać wymarzony obraz :) 8-)

Na rozluźnienie fotka zawiasu przedniego :)

Obrazek
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
byjek
Posty: 168
Rejestracja: 02 stycznia 2016, 22:19
Lokalizacja: Myślenice

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: byjek »

wujek pisze:
byjek pisze:Odbiegając faktycznie od RWD Saab auto potrafił zrobić, nie czuć tak że to przedni napęd, tzn czuć ale porównująć 9-5 aero koło 250 KM do np 850, v70 T5 to niebo a ziemia, jechał ktoś 850 T5 spod świateł to wie o czym mówie, chyba że nie ma porównania.
W każdym razie ja już np. 190konnym "podobno i 25 lat temu" 944 boje się jeżdzić tak jak on jezdzić może ;) nie ta konstrukcja zawieszenia nie te opory, śrubowanie Turbo cegieł to tylko dla zabawy, do codzienniej jazdy to głupota. Przy 200 na godzine zaczynam mieć problemy ze zwieraczami i bębenkami w uszach. :lol:
AFAIK 9-5 aero 250ps wszedł w okolicach 2004r, a 850 t5 to 10 lat historii wstecz. Różnica być musi :) To tak jakbyś chciał postawić na światłach megana rs trophy i ww. saaba. Cyferki podobne a przepaść ogromna :) I nie oszukujmy się, stare to dobre wino i skrzypce, a stare auta to jak piszesz - for fun...i napinki na strit rejsingi w turbocegłach itp badziewiach to kpina bo 3,0 tdi ciężko w dzisiejszych czasach objechać na mieście :)
V70 I gen. miało niemal identyczne rozwiazania jak 850 jeśli chodzi o ukł napędowy i kierowniczy a wychodziło do 2000, ja mam 9-5 z 98r 2.0T bsr s.1 jakies 230KM który pod wzgledęm technicznym różni się od aero z 2004.... sprężynami, amortyzatorami i brakiem TCS, totalny golas. uwierz mi na słowo, bo nie chcę Cię przekonywać na siłe, jest znaczna różnica ;)
Przepraszam za OT :D


Ps. Turbocegły są lux:)
0 x
Jak do kogoś nie doszła odpowiedz na PW tzn. że wpisałem ją ponownie w pole "dodaj odborcę" :lol: :lol: :lol:
Nie wiem czemu to robię :mrgreen: :|
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

A ja nie mówię, że nie ma. Na pewno jest :) ale i tak WOLĘ VOLVO :D
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Radośnie przypominam o ofercie wakacji od pisania postów na forum. W ofercie są pakiety 24h, 48h lub całe 7 dni. Wystarczy skłonić moderację do jeszcze częstszej edycji postów z niewyszukanymi słowami. Zapisy trwają bezterminowo.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Przepraszam, już się nie powtórzy :)
Będę rozgrzeszony?
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Oczywiście. Oferta dotyczy tylko zdecydowanych, upartych użytkowników
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Jaro_JB
Posty: 63
Rejestracja: 15 lutego 2015, 14:06
Lokalizacja: Zabrze - Nysa

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Jaro_JB »

dom?n pisze:Radośnie przypominam o ofercie wakacji od pisania postów na forum. W ofercie są pakiety 24h, 48h lub całe 7 dni. Wystarczy skłonić moderację do jeszcze częstszej edycji postów z niewyszukanymi słowami. Zapisy trwają bezterminowo.
Przypomniałeś o wakacjach, a to jeszcze tyle czasu trzeba czekać ...
Daleka droga mi się szykuje ;) (oczywiście cegłą ).
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

Ja to amator jestem, majsterkowicz.
Ale Volvo B2xxx ma krótsze korby niż konstrukcje Saab'a.
Długa korba = moment.
Zgadza się?
0 x
Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kaban »

tak. Nawet T5 nie osiaga takich momentow jak Saabowe motorki :)

Jesli ktos planuje 300+ a przy okazji mialoby to sie prowadzic, to zaprzestancie w tej chwili. Nie ma za co.
A no dobra, jest wyjscie: 960 z multilinkiem I, gwint oraz wiele innych zawiasowych rzeczy na zamowienie + swap na T5 lub t6.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
0 x
.
ODPOWIEDZ