B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
A to aktualne kółko masz od Doktora Czerwonego Diabła czy skąd? Wałka nie zmieniałeś? Ten chip to stage II?
0 x
-
- Posty: 760
- Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Od doktora http://zmniejszacz.pl/zdjecie/320/3456923_IMG_2707.JPG wałek mam V a hi tuning mam stage 1 .
0 x
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Dzięki!
A czip Hi Tuning w jakiej jest postaci? Bo w życiu czegoś takiego nie widziałem. To jakaś kostka do samodzielnego wmontowania/wlutowania gdzieś tam? Czy np. wysyła się do nich komputer i później oni odsyłają już zaczipowany?
A czip Hi Tuning w jakiej jest postaci? Bo w życiu czegoś takiego nie widziałem. To jakaś kostka do samodzielnego wmontowania/wlutowania gdzieś tam? Czy np. wysyła się do nich komputer i później oni odsyłają już zaczipowany?
0 x
-
- Posty: 760
- Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Ja kupiłem od Adama auto z zachipowanym komputerem EZK HI-Tuning ale ktoś gdzieś kiedyś mówił/pisał że to kości są ale niech Michał potwierdzi dla pewności
Też jestem ciekawy tego jak jest z benzyną niby ma być po chipie "dedykowane" pb98 a jak to się ma później do lpg ?
Też jestem ciekawy tego jak jest z benzyną niby ma być po chipie "dedykowane" pb98 a jak to się ma później do lpg ?
0 x
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Dirty Harry pisze:Dzięki!
A czip Hi Tuning w jakiej jest postaci? Bo w życiu czegoś takiego nie widziałem. To jakaś kostka do samodzielnego wmontowania/wlutowania gdzieś tam? Czy np. wysyła się do nich komputer i później oni odsyłają już zaczipowany?
do ECU tylko wkladasz w odpowiedni slot ( oczywiscie po zdjeciu obudowy)
do EZK potrzebujesz na ogól wlutowac płytkę EPROM i tam włożyć kość.
Niektore EZK (np gold box) maja juz eproma a niektore nie. Gdzies ma liste, jak znajde to wrzucę.
Oczywiście możesz wysłać Peterowi z Hi Tunning Sterowniki i oni Ci to wlutują.
sambo
0 x
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Można to zrobić i w PL za mniejszą kasę, płytki pod kości da sie kupić i wlutować.sambo pisze:Dirty Harry pisze:Dzięki!
A czip Hi Tuning w jakiej jest postaci? Bo w życiu czegoś takiego nie widziałem. To jakaś kostka do samodzielnego wmontowania/wlutowania gdzieś tam? Czy np. wysyła się do nich komputer i później oni odsyłają już zaczipowany?
do ECU tylko wkladasz w odpowiedni slot ( oczywiscie po zdjeciu obudowy)
do EZK potrzebujesz na ogól wlutowac płytkę EPROM i tam włożyć kość.
Niektore EZK (np gold box) maja juz eproma a niektore nie. Gdzies ma liste, jak znajde to wrzucę.
Oczywiście możesz wysłać Peterowi z Hi Tunning Sterowniki i oni Ci to wlutują.
sambo
Najłatwiej pojść w goldboxa wtedy nie ma zachodu z lutowaniem.
Ogółem zrobiłem kilka zestawów, chipsy jak najbardziej polecam, pieniadze nie duże aa radości co nie miara.
Numery komputerów EZK to tylko 219, 207 i 177 to goldboxy, wszystkie ECU są chipowalne, co ciekawe chipsy ściągają immo, dlatego u siebie założyłem najnowszy ECU 984.
W aucie z B200FT jest pewnie 981.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Dzięki!
Grzesiek - co do benzyny, to u mnie problemu nie ma: gazu nie założę, a odkąd mam ten zaworek Manual Boost Controller, to i tak jeżdżę na Shell V Power Nitro Plus. Nie wiem czy coś to daje, ale spokojniej się czuję
A tak z innej beczki - w sumie przy moich mikrych przebiegach to nie takie istotne, ale z ciekawości zapytam: jak te wszystkie bajery (ostrzejszy wałek z kółkiem, chipy ECU i EZK na poziomie mocowo-momentowym stage II, silikony, ewentualnie jeszcze przelotowy wydech) wpływają na zużycie paliwa?
Grzesiek - co do benzyny, to u mnie problemu nie ma: gazu nie założę, a odkąd mam ten zaworek Manual Boost Controller, to i tak jeżdżę na Shell V Power Nitro Plus. Nie wiem czy coś to daje, ale spokojniej się czuję
A tak z innej beczki - w sumie przy moich mikrych przebiegach to nie takie istotne, ale z ciekawości zapytam: jak te wszystkie bajery (ostrzejszy wałek z kółkiem, chipy ECU i EZK na poziomie mocowo-momentowym stage II, silikony, ewentualnie jeszcze przelotowy wydech) wpływają na zużycie paliwa?
0 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
zużycie paliwa spada o 50%Dirty Harry pisze: z ciekawości zapytam: jak te wszystkie bajery (ostrzejszy wałek z kółkiem, chipy ECU i EZK na poziomie mocowo-momentowym stage II, silikony, ewentualnie jeszcze przelotowy wydech) wpływają na zużycie paliwa?
0 x
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
no to rośnie o 50% bo auto daje więcej funu więc mocniej ciskasz gazDirty Harry pisze:Ale ja się poważnie pytam
a tak poważnie - turbo żyje, turbo pije więc w myśl tej zasady może delikatnie palić więcej, choć z drugiej strony mając większy zapas mocy i większy moment dostępny niżej przy normalnej jeździe można zauważyć delikatny spadek spalania. ale kto by to liczył przy tych 15 litrach
0 x