B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
usuniety
Posty: 35
Rejestracja: 05 grudnia 2015, 20:30
Lokalizacja: Kato

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: usuniety »

0 x
Awatar użytkownika
kemizo
Posty: 620
Rejestracja: 01 października 2014, 13:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kemizo »

to m47
0 x
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

kemizo pisze:to m47

Nie M47 tylko M46 ;)
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

Volvo 745 turbo pisze:Nie M47 tylko M46 ;)


tak, skrzynia z nadbiegiem tzw. over drive
0 x
usuniety
Posty: 35
Rejestracja: 05 grudnia 2015, 20:30
Lokalizacja: Kato

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: usuniety »

a to przepraszam za wprowadzenie w błąd. :roll:
0 x
Awatar użytkownika
kemizo
Posty: 620
Rejestracja: 01 października 2014, 13:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kemizo »

faktycznie nawet nie powiększałem obrazka, nie jest to natomiast m90
0 x
Awatar użytkownika
Dirty Harry
Posty: 233
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dirty Harry »

kemizo pisze: (...) Zmień turbo na 15g lub 16t (...) i powinno już coś jechać.


Czym się rzeczone wiatraki 15G i 16T od siebie różnią? 15G to od 850 chyba, a 16T?
0 x
Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kaban »

Roznica prawie zadna. 16t podobno nieco lepiej wstaje i jest ciut wydajniejsza. Nie sadze, zebys to odczul ale przy regeneracji 15g mozna spytac o wirnik 16t, bo gdzies mi sie oslyszalo, ze pasuje bez powiekszania otworu w muszli :)

15g jest prawie p&p po jej obróceniu a 16t mozesz trafic ze skosnym wyjsciem wydechowym i trzeba bedzie przerabiac downpipe.

Wysłane z telefonu.
0 x
.
Awatar użytkownika
Dirty Harry
Posty: 233
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dirty Harry »

Dzięki!

A gdzie takiej turbiny szukać - to jakaś rzadkość wybitna, czy do dostania bezproblemowo? W 850 z jakimi silnikami te wiatraki montowano?
0 x
Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kaban »

2.3t T5, T5-R, R ;) W 2.0 była zazwyczaj 13'stka.
0 x
.
ODPOWIEDZ