Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich

Postautor: potoczasty » 03 października 2015, 12:20

Pomyślałem, że większość z nas korzysta kółek i coś tam sobie ustawia, wedle własnego uznania, ale nigdzie nie jest o tym napisane. Tutaj będzie można się podzielić swoimi opiniami, ustawieniami i ewentualnymi wynikami jakie z tego wyszły.
Sam zamontowałem ostatnio i szukałem jakiś subiektywnych opini jak sobie to ustawić domowa metoda (bez hamowni), czy silnik z turbo czy nie, piszczę swoją specyfikacje silnik skrzynia i jakie ustawienie dla was jest najlepsze.
0 x

Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 487
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na

Postautor: V945turbo » 03 października 2015, 12:25

To zależy czego oczekujesz od auta, wałki VX3, T, oraz A zawsze przyśpieszam w rożnej skali(+4/+5/+6 itd), kiedyś w 945 miałem blisko 10 stopni na +.

Wałki V i IPD ustawiałem zawsze na -4/-6 stopni bo tak sugerowali chłopacy na TB co potwierdziło się w praktyce.

Ustawiasz jak zawsze kluczem 24 na śrubę wału o imbusem "5" czy jakimś tam innym do śrub na kółku, luzujesz śruby krecisz wałem do przodu do tyłu i jest. Auto na "luzie". Można też poluzować śruby i szarpnąć autem "na biegu".
0 x
744 B230FT+ stay tuned... / 744 B2xx? / 744 B234F / 745 B234F

potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na

Postautor: potoczasty » 03 października 2015, 18:09

Ja bym chciał poprawić dół mam wałek A.
0 x

Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 318
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na

Postautor: Kaban » 03 października 2015, 20:02

Walek A ma dol, jezdzilem autem Kemizo i wstaje niezauwazalnie pozniej niz T. Obawiam sie, ze najwieksza szkode u Ciebie ponosi automat i/lub to, co nam pokazywales na innym forum na wskazniku doladowania. 245 Kemiza jezdzi tak, jak powinno przy tych gratach, przy lekko ponad 2tys rpm jest spory przyrost niuta.
0 x
.

takijedenkuba
Posty: 1581
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na

Postautor: takijedenkuba » 03 października 2015, 20:27

Kaban pisze: 245 Kemiza jezdzi tak, jak powinno przy tych gratach, przy lekko ponad 2tys rpm jest spory przyrost niuta.


Potwierdzam, też jeździłem.
Jest sprytny taki, i żwawy, aż się prosi żeby mu dołożyć do pieca :mrgreen:
I to jest przyjemność z jazdy.
0 x

Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 487
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na

Postautor: V945turbo » 03 października 2015, 20:29

No to trzeba przyśpieszać, zakręć i do wozu, jak mało kręć jeszcze spokojnie do 10 stopni można kręcić.
0 x
744 B230FT+ stay tuned... / 744 B2xx? / 744 B234F / 745 B234F

Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 487
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na

Postautor: V945turbo » 03 października 2015, 20:30

V945turbo pisze:No to trzeba przyśpieszać, zakręć i do wozu, jak mało kręć jeszcze spokojnie do 10 stopni można kręcić.



Gdyby coś mam pełną szuflade wałków A :) do 2xx :evil:
0 x
744 B230FT+ stay tuned... / 744 B2xx? / 744 B234F / 745 B234F

swital
Posty: 312
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na

Postautor: swital » 03 października 2015, 22:52

V945turbo pisze:Gdyby coś mam pełną szuflade wałków A :) do 2xx :evil:


Zapytam mojego mistrza tokarki i frezarki czy i za ile by naciął miejsce na aparat.
W ogóle ktoś gdzieś w świecie przerabiał te wałki z 200 do 7/900 :?:
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 460

Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 487
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na

Postautor: V945turbo » 03 października 2015, 23:56

swital pisze:
V945turbo pisze:Gdyby coś mam pełną szuflade wałków A :) do 2xx :evil:


Zapytam mojego mistrza tokarki i frezarki czy i za ile by naciął miejsce na aparat.
W ogóle ktoś gdzieś w świecie przerabiał te wałki z 200 do 7/900 :?:



Nooo, ja:) zrobiłem kiedyś 2 na podstawie normalnego wałka A z frezem, dałem mojemu masterowi od frezowania i zrobił ale teraz nie mam kopiału i czasu na zabawe, wałki i rożne inne fanty bedą niedługo na sprzedaż.
0 x
744 B230FT+ stay tuned... / 744 B2xx? / 744 B234F / 745 B234F

potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na

Postautor: potoczasty » 05 października 2015, 19:54

Ja dzisiaj ustawiłem ma +7 i ładnie ciągnie, dół jednak z automatem jest kiepski... Muszę jeszcze sprawdzić czy będzie coś lepiej po zmasowaniu pinów w ezk.
0 x


Wróć do „Modyfikacje osiągów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość