Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
takijedenkuba
Posty: 1581
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na

Postautor: takijedenkuba » 07 lutego 2016, 13:57

Jak by ktoś chciał koło z regulacją, na pasek z prostokątnym zębem i ma na zamianę zwykłe bez regulacji z prostokątnym zębem, to jestem w stanie odsprzedać swoje po kosztach zakupu.
0 x

Bartek D.
Posty: 14
Rejestracja: 12 grudnia 2016, 10:33

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich

Postautor: Bartek D. » 05 marca 2017, 20:50

No dobra. A jakie jest polecane źródło regulowanych kół?

B.
0 x

Awatar użytkownika
Jorgi
Posty: 10
Rejestracja: 04 września 2016, 20:25

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich

Postautor: Jorgi » 13 marca 2017, 15:42

Ostatnio zamontowałem kółko regulowane na wałku T i ustawiłem na +5 (B200FT + M90). Dół wyraźnie lepiej idzie, bo na seryjnym kółku to była porażka. Turbina też trochę szybciej się budzi do życia więc jestem z takiego ustawienia zadowolony.
0 x

Awatar użytkownika
Dirty Harry
Posty: 218
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich

Postautor: Dirty Harry » 20 marca 2017, 16:19

Bartek D. pisze:No dobra. A jakie jest polecane źródło regulowanych kół?
B.


Firma Unit Racing w Markach koło Warszawy, czyli Doktor Red Devil z Volvoforum.
0 x

Awatar użytkownika
wujek
Posty: 648
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na

Postautor: wujek » 15 kwietnia 2017, 18:08

V945turbo pisze:To zależy czego oczekujesz od auta, wałki VX3, T, oraz A zawsze przyśpieszam w rożnej skali(+4/+5/+6 itd), kiedyś w 945 miałem blisko 10 stopni na +.

Wałki V i IPD ustawiałem zawsze na -4/-6 stopni bo tak sugerowali chłopacy na TB co potwierdziło się w praktyce.

Ustawiasz jak zawsze kluczem 24 na śrubę wału o imbusem "5" czy jakimś tam innym do śrub na kółku, luzujesz śruby krecisz wałem do przodu do tyłu i jest. Auto na "luzie". Można też poluzować śruby i szarpnąć autem "na biegu".



vx3 +6st daje szalony dół, potwierdzam :D
0 x
16 GARAGE

Plati
Posty: 161
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich

Postautor: Plati » 15 kwietnia 2017, 19:11

To pytanie nieco z innej beczki. Słyszałem że nie każdy wałek da się wsadzić do każdego silnika. Że czymś się różnią, jak to jest?
0 x

Awatar użytkownika
wujek
Posty: 648
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich

Postautor: wujek » 15 kwietnia 2017, 20:35

Niektóre nie mają krzywki na aparat, chyba te z 200setek co mają kopułkę zapłonową na bloku.
0 x
16 GARAGE

Awatar użytkownika
Dirty Harry
Posty: 218
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich

Postautor: Dirty Harry » 04 lipca 2017, 22:26

Apropo defakto: gdyby ktoś chciał przerabiać kółko na regulowane i zrobić to bez unieruchamiania samochodu na dłużej, to będzie potrzebował drugiego kółka. Zostało mi jedno i mogę się pozbyć po kosztach - kółko na pasek z zaokrąglonymi zębami.
0 x


Wróć do „Modyfikacje osiągów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość