Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na
Jak by ktoś chciał koło z regulacją, na pasek z prostokątnym zębem i ma na zamianę zwykłe bez regulacji z prostokątnym zębem, to jestem w stanie odsprzedać swoje po kosztach zakupu.
0 x
Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich
No dobra. A jakie jest polecane źródło regulowanych kół?
B.
B.
0 x
Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich
Ostatnio zamontowałem kółko regulowane na wałku T i ustawiłem na +5 (B200FT + M90). Dół wyraźnie lepiej idzie, bo na seryjnym kółku to była porażka. Turbina też trochę szybciej się budzi do życia więc jestem z takiego ustawienia zadowolony.
0 x
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich
Firma Unit Racing w Markach koło Warszawy, czyli Doktor Red Devil z Volvoforum.Bartek D. pisze:No dobra. A jakie jest polecane źródło regulowanych kół?
B.
0 x
Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na
V945turbo pisze:To zależy czego oczekujesz od auta, wałki VX3, T, oraz A zawsze przyśpieszam w rożnej skali(+4/+5/+6 itd), kiedyś w 945 miałem blisko 10 stopni na +.
Wałki V i IPD ustawiałem zawsze na -4/-6 stopni bo tak sugerowali chłopacy na TB co potwierdziło się w praktyce.
Ustawiasz jak zawsze kluczem 24 na śrubę wału o imbusem "5" czy jakimś tam innym do śrub na kółku, luzujesz śruby krecisz wałem do przodu do tyłu i jest. Auto na "luzie". Można też poluzować śruby i szarpnąć autem "na biegu".
vx3 +6st daje szalony dół, potwierdzam
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich
To pytanie nieco z innej beczki. Słyszałem że nie każdy wałek da się wsadzić do każdego silnika. Że czymś się różnią, jak to jest?
0 x
Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich
Niektóre nie mają krzywki na aparat, chyba te z 200setek co mają kopułkę zapłonową na bloku.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Regulowane kółko rozrządu- turbo, bez turbo, wszystko na ich
Apropo defakto: gdyby ktoś chciał przerabiać kółko na regulowane i zrobić to bez unieruchamiania samochodu na dłużej, to będzie potrzebował drugiego kółka. Zostało mi jedno i mogę się pozbyć po kosztach - kółko na pasek z zaokrąglonymi zębami.
0 x