B2XX zamiast B21A w 245

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
rootolf
Posty: 71
Rejestracja: 02 października 2014, 21:37
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

B2XX zamiast B21A w 245

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: rootolf »

Kochani, mam rozterki natury egzystencjalnej :)
Jako że sytuacja mi się trochę pozmieniała jest duże prawdopodobieństwo, że moja wołowinka będzie robiła jako daily driver.
Oryginalnie siedzi tam silnik B21A, który lubi sobie wypić, więc jako DD trochę odpada.
Gazu do niego nie chciałbym zakładać, bo w grę wchodzi tylko I generacja, a ta chociaż jest prosta, to i trochę ułomna, poza tym ten silnik chcę zrobić jako oryginalny i będzie czekał na swoje 5 minut.
Można przerobić B21A na B21E, ale to dodatkowa kombinacja i dodatkowo tam są wtryski mechaniczne, więc LPG raczej odpada.
Teraz pojawiają się pytania i wątpliwości.
Czy dużo jest roboty z włożeniem jakiegoś B2XX z np. 7XX, 9XX do 245? Chodzi mi o mechanikę jak i wiązki elektyczne, czy będzie to plug and play czy dużo z tym kombinacji?
Nie chodzi mi o jakieś turbo, agresywne wałki, etc ;), zwykła seria im prostsza tym lepsza.
Dziękuję za sugestie i pomoc.

Pozdrawiam
Kasia Cichopek ;)
0 x
ODPOWIEDZ