Gwint do 900

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Awatar użytkownika
Marekv940
Posty: 32
Rejestracja: 23 lutego 2017, 20:26

Gwint do 900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Marekv940 »

Czesc przymierzam się do obniżania mojej 900
Miały wlecieć b6 i jamexy na przód ale odpuszczam bilsteiny b6 z racji ze wiele ludzi mi odradzało ponoć nie są już tak dobre jak kiedyś
A jeżeli mam kupować b8 plus osobno sprężyny co wyjdzie cenowo podobnie co do gwintu stad moje pytanie
Miał doczynienia ktoś z tym gwintem ?
http://www.retroturbo.com/?product=volv ... ilover-kit
Sa jeszcze inne na rynku ale kosztują ponad 4000 dlatego jak to u was wyglada ?
Jakie macie? Co polecicie ?
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Gwint do 900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

B6 + Intrax lub coś robionego na zamówienie, gwint od Pana Piotra podobno nie jest wart tej ceny. Jak gwint to robić samemu ale do jazdy to się już nadawać nie będzie jako daily.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Areo
Posty: 9
Rejestracja: 23 kwietnia 2019, 20:48

Re: Gwint do 900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Areo »

Powiem kulturalnie że tani gwint do niczego się nie nadaje... Lepiej poszukać na rynku wtórnym jakiegoś wyższej jakości.
Co do jeżdżenia dayli na gwincie nie widzę przeciwskazań jeśli jeździ się z głową a nie jak deb*l zapierdziela po dziurach.
0 x
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Gwint do 900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

Porządne coilovery kosztują 2-3x tyle co B8 i Jamexy. Ja polecam Koni Sport i Lesjoforsy.
0 x
Areo
Posty: 9
Rejestracja: 23 kwietnia 2019, 20:48

Re: Gwint do 900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Areo »

0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Gwint do 900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Toż wspawane gwinty z E30 do elemenów zawieszenia 2/7/9xx w Pl jeżdzą juz całe lata... kwestia spasowania.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Areo
Posty: 9
Rejestracja: 23 kwietnia 2019, 20:48

Re: Gwint do 900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Areo »

Jaki kolwiek gwint do 700 czy 900 wiąże się ze spawaniem i spasowaniem więc jest dużo opcji wukozystania gwintu od wielu aut.
0 x
ODPOWIEDZ