Pakiet startowy B200FT
: 04 września 2019, 23:43
Czesc, powoli zaczynam się zastanawiać nad delikatnym podniesieniem mocy w swojej 940 B200FT tak żeby móc bezpiecznie wyprzedzać i sprawnie poruszać się jak nowożytnym wozem, nie ma to służyć do palenia kapcia czy latania bokami.
Turbo ma spore luzy wzdłużne i osiowe i w zasadzie nadaje się do regeneracji bo nie jest w stanie wydmuchać nawet 0.55 bara (tak jak to niby powinno byc fabrycznie) ledwo dmucha 0.35. Mogę oddać gdzieś do reanimacji i próbować przywrócić silnikowi fabryczne parametry, ale.. może przy tej okazji warto zajrzeć tu i ówdzie.
1. Turbo jeśli nie seryjne, to jakie inne? Czy jest coś co podejdzie plug and play? Ile w ogóle można dmuchnąć w tego redblocka żeby było dla niego bezpiecznie - 0.7?? Jesli miałbym się bawić w MBC to chyba jednak wolalbym pójść raczej w stronę EBC, Macie jakieś sprawdzone typy?
2. można zmienić wałek, a kółko dać regulowane - ale nie znalazłem informacji jaki to wałek i na jakie kolko zmienić
3. Co z wydechem - 3" ? Wyciąć oryginalny katalizator i wstawić jakiś sportowy + jeden tłumik?
4. Głowica powinna zostać seryjna? Czy macie jakieś patenty na to?
5. Większy intercooler? Fabryczny mały nie jest ale pewnie jest zasyfiony wsrodku więc tak czy siak możliwe że to zmienie.
Co więcej?
Turbo ma spore luzy wzdłużne i osiowe i w zasadzie nadaje się do regeneracji bo nie jest w stanie wydmuchać nawet 0.55 bara (tak jak to niby powinno byc fabrycznie) ledwo dmucha 0.35. Mogę oddać gdzieś do reanimacji i próbować przywrócić silnikowi fabryczne parametry, ale.. może przy tej okazji warto zajrzeć tu i ówdzie.
1. Turbo jeśli nie seryjne, to jakie inne? Czy jest coś co podejdzie plug and play? Ile w ogóle można dmuchnąć w tego redblocka żeby było dla niego bezpiecznie - 0.7?? Jesli miałbym się bawić w MBC to chyba jednak wolalbym pójść raczej w stronę EBC, Macie jakieś sprawdzone typy?
2. można zmienić wałek, a kółko dać regulowane - ale nie znalazłem informacji jaki to wałek i na jakie kolko zmienić
3. Co z wydechem - 3" ? Wyciąć oryginalny katalizator i wstawić jakiś sportowy + jeden tłumik?
4. Głowica powinna zostać seryjna? Czy macie jakieś patenty na to?
5. Większy intercooler? Fabryczny mały nie jest ale pewnie jest zasyfiony wsrodku więc tak czy siak możliwe że to zmienie.
Co więcej?