do88

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1033
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

do88

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym produktem?
https://www.do88.se/en/artiklar/bigpack ... 92-98.html

Drogie to cholerstwo. Warto?
sambo
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: do88

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Always remember that the OEM intercooler was designed for the power level the car was built for and a power increase or even very hard use of the car in a standard version may cause that the OEM intercooler don’t have the performance you need. So only after engine software tune do88 BigPack will give a performance increase over the OEM intercooler!
Tu masz ładnie opisane :)

Od siebie dodam, że intercooler z silikonami i dolotami z alu wyniósł mnie 800zł max :) Ponadto przepustnica 3 cale przy standardowym sterowaniu silnikiem może powodować problemy z wolnymi obrotami.

Zestaw fajny ale dla tych co latają na SA, mają już jakieś mody i są bogatymi leniuszkami ;)
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: do88

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

Moim zdaniem zdecydowanie za drogo.

Swój intercooler kupiłem za jakieś 400zł, do tego silikony za parę groszy.

O ile się nie mylę mam takie coś:
http://turboworks.pl/Intercooler-TurboW ... e-2-5-p400 (z tym że 30cm wysokości)

Jeszcze łatwiej, można kupić coś tego typu:
http://turboworks.pl/Intercooler-TurboW ... tylny-p433

7000SEK - zdecydowanie za dużo ;)
0 x
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: do88

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę że jak do 13C załadujesz IC jak stodoła to ta turbinka malutka zacznie nie wyrabiać przy tak zwiększonej objętości układu - lag.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1033
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: do88

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

Dzięki za Wasze porady.
Czyli skończy się tak jak planowałem.
OEM IC zostanie wyczyszczony a silikony kupię w sklepie
z częściami do ciężarówek ;)
A ten do88 to jest „design in Sweden but made in China”

Sambo
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: do88

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Nie, nie, dokup sobie nie za dużego chinolka i wywal ten syf. Więcej wniesie do tematu niż te silikony.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
Dirty Harry
Posty: 233
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: do88

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dirty Harry »

sambo pisze:Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym produktem?
https://www.do88.se/en/artiklar/bigpack ... 92-98.html
Drogie to cholerstwo. Warto?
sambo
Mam w Saabie 9-3 SS XWD - oczywiście nie taki sam, ale dedykowany do mojego auta. Zdecydowanie warto! Nie ma porównania z uniwersalnym IC FMIC, który robił masakryczną turbodziurę. No i po założeniu - rzecz jasna - odpowiednie strojenie.
0 x
ODPOWIEDZ