Wiem o czym mówisz niestety.
W Warszawie mamy na szczęście Mateusza, może warto się przejechać, szczególnie gdybyś miał coś jeszcze do roboty...
760 - SWAP z automata na manual.
Re: 760 - SWAP z automata na manual.
endriugto pisze:Jak dzwonię po automaciarzach i opisuję sytuację i że chcę zrobić regulację i przegląd to mi tylko makaron nawijają na uszy że to remont trzeba zrobić i to będzie 2, 3 albo 5 tysięcy kosztowało...
a ja durny zajebistego aw za 600zl sprzedalem....
hahahhahaha 5 tysiecy
zrob co Ci pisze psucielolvo.pl filterek olej regulacja...ogarniesz sam a jak nie zadzwon pogadaj podpowie
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: 760 - SWAP z automata na manual.
wujek pisze:endriugto pisze:Jak dzwonię po automaciarzach i opisuję sytuację i że chcę zrobić regulację i przegląd to mi tylko makaron nawijają na uszy że to remont trzeba zrobić i to będzie 2, 3 albo 5 tysięcy kosztowało...
a ja durny zajebistego aw za 600zl sprzedalem....
hahahhahaha 5 tysiecy
zrob co Ci pisze psucielolvo.pl filterek olej regulacja...ogarniesz sam a jak nie zadzwon pogadaj podpowie
Jak kupiłem auto skrzynia to była padaka. Zamulona i 3 biegowa. Wymieniłem olej rozwierciłem zawór i tak jeżdżę od roku. Mam nadzieję że trzeba ją jeszcze tylko podregulować bo przeciąga równo na wszystkich biegach.
0 x
Re: 760 - SWAP z automata na manual.
wujek pisze:a ja durny zajebistego aw za 600zl sprzedalem....
hahahhahaha 5 tysiecy
zrob co Ci pisze psucielolvo.pl filterek olej regulacja...ogarniesz sam a jak nie zadzwon pogadaj podpowie
Dobrze, że wiem kto kupił i teraz ma dwa AW w zapasie (z tym, że jeden, ten z wozu, do podremontowania), bo wczoraj zapodał M90
A propos automatów to z doświadczenia podpowiem, że jak opiłków nie ma w oleju, to rozebranie, do trybika, łącznie z labiryntem, tu już potrzebna duża uwaga, dokładne wyczyszczenie i złożenie na nowych uszczelkach (komplet zwykle kosztuje 600-700) sprawia, że skrzynia jest jak nowa... Zdarzało mi się pojedyńcze tarczki wymieniać jak pomiary wykazały, że są wyraźnie cieńsze od pozostałych, ale to raczej sztuka dla sztuki.
Na początek też bym polecał wypłukanie porządne, filtr + regulacja, w 80% przypadków wystarczy/pomoże.
2 x
Wyznaję: RWD, 700/900 (do starszych jeszcze nie dorosłem), Turbo (TurboDiesel też ujdzie), kombi (czasami sam sobie przeczę)
Staram się zrozumieć: 700 z przejściówkowym przodem, LPG, hak w sedanie
Chyba się nie przekonam do: wolnossącej benzyny
Staram się zrozumieć: 700 z przejściówkowym przodem, LPG, hak w sedanie
Chyba się nie przekonam do: wolnossącej benzyny
- saabauto
- Posty: 654
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontaktowanie:
Re: 760 - SWAP z automata na manual.
AKW pisze:
A propos automatów to z doświadczenia podpowiem, że jak opiłków nie ma w oleju, to rozebranie, do trybika, łącznie z labiryntem, tu już potrzebna duża uwaga, dokładne wyczyszczenie i złożenie na nowych uszczelkach (komplet zwykle kosztuje 600-700) sprawia, że skrzynia jest jak nowa... Zdarzało mi się pojedyńcze tarczki wymieniać jak pomiary wykazały, że są wyraźnie cieńsze od pozostałych, ale to raczej sztuka dla sztuki.
Na początek też bym polecał wypłukanie porządne, filtr + regulacja, w 80% przypadków wystarczy/pomoże.
No właśnie. Częstą przyczyna w AW są albo zapchany filtr albo uszczelka kasety gdzieś wydmuchana i stąd puszcza olej bokiem, zamiast pełnym ciśnieniem w magistralę. Podejdę do tematu na dniach, bo mam Klientowóz z takim kłopotem i podczas statycznej wymiany oleju z miski wypłynął kawałek uszczelki... stąd pomyślę, a że mam 1 skrzynię padakę i stojak, to się zdoktoryzuję, odwrócę do góry michą i odkręcę płytę. Jak się okaże, że uszczelka się wywinęła, to można pospekulowac z naprawą, ediparts ma zestawy oryginalnych uszczelnień i filtry. Ale najpierw dwie 240 muszą wyjechać
0 x
Re: 760 - SWAP z automata na manual.
Mam 10 -12 skrzyń AW z różnym przebiegiem. Jest i rodzynek z przebiegiem 80 tys km. Część z nich jest na allegro,chętnie pozbedę sie ich w atrakcyjnej cenie. Na pewno taniej niz swapy remonty itp. Znacznie mniej inwazyjny zabieg. Przemyśl.
0 x
Re: 760 - SWAP z automata na manual.
mikomaxi pisze:Mam 10 -12 skrzyń AW z różnym przebiegiem. Jest i rodzynek z przebiegiem 80 tys km. Część z nich jest na allegro,chętnie pozbedę sie ich w atrakcyjnej cenie. Na pewno taniej niz swapy remonty itp. Znacznie mniej inwazyjny zabieg. Przemyśl.
80 tkm, rodzynek powiadasz ?.....
2 x
Re: 760 - SWAP z automata na manual.
Rodzynek który można zamontować i nie szkoda. Twoją bym sobie w pokoju postawił. Mam nadzieje ze w takim stanie pozostanie na zawsze
1 x
Re: 760 - SWAP z automata na manual.
z UK ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość