według instrukcji Volvo dla ALD 75W90, 80W90
Blokada mostu do Twojego RWD
Re: Blokada mostu do Twojego RWD
Jakimś przekładniowym, miałem pod ręką ale dokładnej specyfikacji nie znam
0 x
Re: Blokada mostu do Twojego RWD
W manualach te blokady macie?
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
-
- Posty: 302
- Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Blokada mostu do Twojego RWD
no właśnie to istotne pytanie czy w MT czy AT.
Ja będę chciał taką sztukę do AT zmontować.
Ja będę chciał taką sztukę do AT zmontować.
0 x
Re: Blokada mostu do Twojego RWD
Nie wiem co to za różnica, ale u mnie manual, a blokada wyjęta z 960 3.0 automat
0 x
Re: Blokada mostu do Twojego RWD
Różnica żadna pomiedzy at/mt ewentualnie przełożeniem ale też nie koniecznie.
też muszę sobie jeden taki zrobić.xxMAXIMxx pisze:Mój też od razu spina
0 x
Re: Blokada mostu do Twojego RWD
Zaciekawił mnie ten temat, leży mi na placu cały kompletny multilink z 960 95'.
Da się coś z tego zrobić ?
A tak, wpierw trzeba sprawdzić co tam jest
Da się coś z tego zrobić ?
A tak, wpierw trzeba sprawdzić co tam jest
0 x
Re: Blokada mostu do Twojego RWD
Można rzeźbić, można kupić cały. Aktualnie na stanie sam wkład lezy i czeka na nowego właściciela, mosty już sprzedane. Do 7xx/9xx w ciągu ok 2-3h jestem w stanie założyć blokadę nie zmieniając oryginalnego przełożenia-odpłatnie.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Blokada mostu do Twojego RWD
Dzisiaj przekładałem blokadę ALD z sztywnego mostu 940 do mostu serii 200.
Odkupiona od Jurka, pozdrawiam Jurek
Rocznik wybity na koszu mechanizmu 94
Bez skracania półosi, bez frezowania i zabierania tokarzowi czasu.
Jedynie zredukowałem mniej więcej o połowę masę balastu który rozpina blokadę.
Po protu wyjąłem stary kosz z mechanizmem różnicowym mostu szczura i włożyłem z blokadą od 900.
Razem z zębatą odbiorczą (koło talerzowe) i zdawczą (grucha)
Przy okazji zmieniłem przełożenie z 3,73 na 3,54
Wszystko zrobione w parterze, bez kanału i podnośnika, auto stoi tylko na kobyłkach.
Praca w "parterze" jest nie wdzięczna, ale co zrobić, takie mam warunki.
W każdym razie da się.
Zdjęć nie robiłem bo nie było czasu i człowiek cały upaprany..
Jest tylko to:
Odkupiona od Jurka, pozdrawiam Jurek
Rocznik wybity na koszu mechanizmu 94
Bez skracania półosi, bez frezowania i zabierania tokarzowi czasu.
Jedynie zredukowałem mniej więcej o połowę masę balastu który rozpina blokadę.
Po protu wyjąłem stary kosz z mechanizmem różnicowym mostu szczura i włożyłem z blokadą od 900.
Razem z zębatą odbiorczą (koło talerzowe) i zdawczą (grucha)
Przy okazji zmieniłem przełożenie z 3,73 na 3,54
Wszystko zrobione w parterze, bez kanału i podnośnika, auto stoi tylko na kobyłkach.
Praca w "parterze" jest nie wdzięczna, ale co zrobić, takie mam warunki.
W każdym razie da się.
Zdjęć nie robiłem bo nie było czasu i człowiek cały upaprany..
Jest tylko to:
0 x
Re: Blokada mostu do Twojego RWD
No i fajnie, czyli blokady ze sztywnych mostów są na 30mm średnicy półosi, przydatne info
0 x