Strona 2 z 2

Re: B230F- dokłożenie turbo

: 18 października 2017, 08:15
autor: sambo
Wystrugałem swoje B230F+T ponad 100 tys. km temu i ma się dobrze. Głowica 531, 0,6 bar. wałek T
Koszty zalezą głownie czy robisz sam czy oddajesz do warsztatu. No i co Ci się z gratów nawinie.
Jeżeli masz B230F z lat 90+ w dobrym stanie to nie widzę przeciwwskazań do turbienia
sambo

Re: B230F- dokłożenie turbo

: 18 października 2017, 09:41
autor: Plati
Jak szukałem informacji z różnicami między FT i FK to nikt nie pisał o natrysku. Czyli jeżeli mam do wyboru FK i FT to FK będzie najlepszym wyjściem. FK z 98 roku, FT nie wiem z którego.

Re: B230F- dokłożenie turbo

: 18 października 2017, 16:54
autor: V945turbo
Uturbi się , dmuchnie się, a jak się rozleci to co??

Re: B230F- dokłożenie turbo

: 18 października 2017, 17:00
autor: nckpol
Bo to zależy co autor chce robić z tym autem.

Jeśli to ma być tylko sprawne daily (w takiej konfiguracji na zawsze), masz graty do zabawy, to wrzucać, dmuchnąć jakieś 0,5b i nic nie ma prawa się dziać

Jeśli to ma być fura do upalania to zupełnie bez sensu

Ale jeśli planujesz za jakiś czas i tak swap - to kasę na uturbienie wydaj na drugi piec, zacznij go ogarniać a jak skończysz wrzuć w miejsce obecnego i już

Re: B230F- dokłożenie turbo

: 18 października 2017, 17:12
autor: manieczek
V945turbo pisze:Uturbi się , dmuchnie się, a jak się rozleci to co??
To mi jakiś silnik skołujesz:)

Re: B230F- dokłożenie turbo

: 18 października 2017, 18:33
autor: wujek
na lubelszczyznie turbawek jak grzybow w tym roku :)