B200FT + 531

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Bartek D.
Posty: 14
Rejestracja: 12 grudnia 2016, 10:33

B200FT + 531

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Bartek D. »

Szanowni,

wrzucał ktoś głowicę 531 na blok b200ft? Komora spalania w głowicy jest szersza o 5 mm w najszerszym miejscu od średnicy cylindra.
Mam sprzeczne informacje na temat takiego zestawu. Ludzie na tym podobno jeżdżą bez problemów. Inni piszą/mówią, że to nie jest dobrze, żeby komora w głowicy była szersza niż cylinder.

Ktoś coś wie?

B.
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: B200FT + 531

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

A po co to??
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Bartek D.
Posty: 14
Rejestracja: 12 grudnia 2016, 10:33

Re: B200FT + 531

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Bartek D. »

Bo mam B200FT i zrobioną głowicę 531. I myślę nad założeniem.
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: B200FT + 531

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Można, da się, podobno nawet kilka w PL prób było. Pojeździ aż wydmucha uszczelkę. Po co to robić, nie wiem.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Bartek D.
Posty: 14
Rejestracja: 12 grudnia 2016, 10:33

Re: B200FT + 531

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Bartek D. »

No chyba po to co zwykle :) Poszukam więc więcej informacji na ten temat. Założenie pod 531 uszczelki od b200 na pewno skończy się jej zniszczeniem. Zakładają uszczelki od b230.
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: B200FT + 531

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

Szkoda twojej pracy i siana.
0 x
Awatar użytkownika
Dirty Harry
Posty: 233
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: B200FT + 531

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dirty Harry »

takijedenkuba pisze:Szkoda twojej pracy i siana.
Amen.
0 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: B200FT + 531

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

takijedenkuba pisze:Szkoda twojej pracy i siana.
Dokładnie jak napisali przedmówcy.

Masz zamiast tej rzeźby kilka innych sensownych opcji:
- do tej głowicy 531 co masz możesz dokupić blok B230FT lub B230FB - też da radę;
- możesz też zregenerować głowicę 530 tę co masz i zostać przy B200Ft
- na ten blok B200Ft co masz położyć głowice z B204FT czyli 16v jeśli gdzieś taką znajdziesz, uprzedzam pytanie czapka z B234F na blok 2.0 nie podejdzie...
0 x
Bartek D.
Posty: 14
Rejestracja: 12 grudnia 2016, 10:33

Re: B200FT + 531

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Bartek D. »

A dlaczego tak uważacie? Komora spalania w oryginalnej głowicy 530 z b200FT jest szersza od średnicy cylindra. O prawie 5 milimetrów. 531 ma być szersza o kolejny milimetr.
Nie to, żebym się upierał przy swoim zdaniu, ale odpowiedzi "nie, bo nie" nie do końca mnie satysfakcjonują :)
0 x
Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: B200FT + 531

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: nckpol »

Bartek D. pisze:A dlaczego tak uważacie? Komora spalania w oryginalnej głowicy 530 z b200FT jest szersza od średnicy cylindra. O prawie 5 milimetrów. 531 ma być szersza o kolejny milimetr.
Nie to, żebym się upierał przy swoim zdaniu, ale odpowiedzi "nie, bo nie" nie do końca mnie satysfakcjonują :)
pomijając już wszystkie bardziej zaawansowane przeciwwskazania zacznę od klucza - stopień sprężania
0 x
ODPOWIEDZ