modyfikacje hamulców

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
takijedenkuba
Posty: 1637
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: takijedenkuba » 12 września 2015, 18:17

Dorobiłem się w końcu adapterów... uuff...
Szybko i tanio nie dało się tego zrobić. Ale jak by ktoś bardzo zapragnął to mam tu zdolnego prawie inż. ;)
Tracze 305mm volvo, zaciski wiadomo brembo od alfy, taki zestaw.
Na razie poskładane wszystko kontrolnie na ladze amortyzatora przeznaczonej do eksperymentów.
Chcę to zmieścić w 16" feldze, może być ciężko. Z felgą jeszcze nie mierzyłem..
Nie mam ostatnio weny. Mam za to taki.. jakiś.. spadek mocy..
kuba

Obrazek
Obrazek
Obrazek
0 x

Awatar użytkownika
sambo
Posty: 809
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: sambo » 12 września 2015, 20:39

z jakiego aluminium ten adapter?
sambo
0 x
Obrazek

takijedenkuba
Posty: 1637
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: takijedenkuba » 12 września 2015, 22:00

Stalowy
0 x

Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 318
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Kaban » 12 września 2015, 22:11

Kuba, nie wiem czy wyrwales okazyjnie te zaciski ale do tego rozmiaru tarcz to skorka za wyprawke. Do ktorego pojda?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
0 x
.

potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: potoczasty » 14 września 2015, 10:27

zestaw podejdzie pod felgi Volvo 16"- sprawdzałem. Musza mieć ET20 i powinno być wszystko spoko.
Mój zestaw bez problemu się zmieścił, a z tego co wydaje mi się to nawet mam większą tarczę. Robi robotę :)
0 x

Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 318
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Kaban » 14 września 2015, 11:18

Wczoraj troche pohamowalem, no kicha jest. Wlasnie na tarczy 305/28. Trzeba wchodzic od razu z 336. :/

Wysłane z telefonu.
0 x
.

potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: potoczasty » 14 września 2015, 12:44

Kaban pisze:Wczoraj troche pohamowalem, no kicha jest. Wlasnie na tarczy 305/28. Trzeba wchodzic od razu z 336. :/

Wysłane z telefonu.

Dokładnie tak jak mówisz :)
0 x

takijedenkuba
Posty: 1637
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: takijedenkuba » 16 września 2015, 08:46

305/28mm na pewno będzie lepiej hamować niż 263/22mm
I nie chodzi mi tu o blokowanie kół bo zablokować można na seryjnych heblach bez problemu.
bardzie skupiam się na pojemności cieplnej tarczy, ot co.
Z dystansem 30mm mieści się dosłownie na milimetry w 15" feldze BBS schumacher et35
Czy się zmieści czy się nie zmieści, zależy pewnie od budowy felgi, bo są rożne konstrukcje.
Ja raczej pójdę w 16" a ta przymiarka to tak dla sprawdzenia, w ramach eksperymentu.
Tak to wygląda.
Obrazek
0 x

Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 318
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Kaban » 17 września 2015, 02:16

Kuba, no jasne, że tak. Zwróciłem tylko uwagę na zaciski, że mogły być nie warte kasy, ale to nie są chyba te rarytasowe w tej chwili z czołowym mocowaniem, więc nie było tematu ;)

Moje się kończą układać, zauważyłem, że te buczenie przy hamowaniu z wyższej prędkosci to nic nadzwyczajnego, hamulec nie traci na skuteczności, jestem mega zadowolony z klocków! Polecam Galfery 1055 FDT !
0 x
.

Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 620
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: nckpol » 19 stycznia 2016, 11:05

Mareek pisze:Informację co do tarcz i zacisków już podałem, podobnie jak cenę 300ziko i grosza nie opuszczę.

Obrazek


Marek masz jeszcze te adaptery czy już popłynęły w świat ?

Ja zwichrowałem już 2 komplet nowych 287 na przodzie i mam dosyć.
Dumam nad kolejnym stage więc albo 302 na zaciskach od 855/v70 - tylko nie wiem czy to jest zupełne P&P (nikt nie potwierdza, tylko tyle że w Paździochu coś takiego siedzi ale na tarczy 280). Na TB jest opis swapa 302 i zacisków od v70 ale część fot się posypało. Generalnie jest to niby P&P ale trzeba by mieć odpowiednie jarzma bo były dwa typy. 302 i 26 mm powinno mi już starczyć uwzględniając fakt że obecnie mam 287 ale 22mm...

Druga opcja jest już grubsza czyli jakieś 4tłoki, adaptery itd, ale szukanie 2 kmpl 17 (podczas gdy jednego sensownego znaleźć nie mogę) mnie przeraża :P
0 x


Wróć do „Modyfikacje osiągów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości