modyfikacje hamulców

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: potoczasty » 18 sierpnia 2015, 21:07

Wypada, nie wypada, zobaczymy jak to sie bedzie sprawować.
Dozowalność napewno lepsza, zawias i opony zrobiły dużo:)
0 x

Awatar użytkownika
Mareek
Posty: 1709
Rejestracja: 01 października 2014, 13:33
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Mareek » 19 sierpnia 2015, 09:34

Kaban pisze:Blokowanie kół? Im więcej tłoczków, tym lepsza dozowalność hamulców. Im lepsza opona i zawias, tym mniejsza szansa na zblokowanie. Żadne nowości a motocykliści tak jeżdżo i żyjo :)

Inna sprawa, że przy tak radykalnej zmianie jaką zaserwował Potoczasty, (336mm/30?) To wypadałoby coś z tyłem zrobić...

Ale tłoczków to tam chyba nie przybyło?

Tak, blokowanie kół. Jeśli nie na suchej nawierzchni, to na mokrej. Na suchej nawierzchni z koleinami, nierównościami też będzie o to wg mnie dużo łatwiej.

Potoczasty, ładnie ta tarcza wypełniła felgę z przodu :) Z tyłu będzie teraz pusto
0 x

potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: potoczasty » 19 sierpnia 2015, 12:05

Mareek pisze:
Kaban pisze:Blokowanie kół? Im więcej tłoczków, tym lepsza dozowalność hamulców. Im lepsza opona i zawias, tym mniejsza szansa na zblokowanie. Żadne nowości a motocykliści tak jeżdżo i żyjo :)

Inna sprawa, że przy tak radykalnej zmianie jaką zaserwował Potoczasty, (336mm/30?) To wypadałoby coś z tyłem zrobić...

Ale tłoczków to tam chyba nie przybyło?

Tak, blokowanie kół. Jeśli nie na suchej nawierzchni, to na mokrej. Na suchej nawierzchni z koleinami, nierównościami też będzie o to wg mnie dużo łatwiej.

Potoczasty, ładnie ta tarcza wypełniła felgę z przodu :) Z tyłu będzie teraz pusto


Z tyłu myślę ,ze mi wystarczy :) 4 tłoczek Brembo z Alfy 3.0 więc wydaje mi się ze przybyło.
0 x

Awatar użytkownika
Mareek
Posty: 1709
Rejestracja: 01 października 2014, 13:33
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Mareek » 19 sierpnia 2015, 12:24

Dwusetka też ma cztery tłoczki z przodu, o ile dobrze pamiętam. Rozmiarami to wiadomo przybyło :)
0 x

Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 318
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Kaban » 19 sierpnia 2015, 20:35

A ja nie pamiętam, ale chyba dwutłoczkowe zaciski, no w sumie jakby nie patrzył to cztery tłoczki z przodu :mrgreen:
0 x
.

potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: potoczasty » 19 sierpnia 2015, 23:17

Tez mi sie zdaje ze w sumie miał 4 tłoczki! Pod dwa ma kolo
0 x

Awatar użytkownika
Mareek
Posty: 1709
Rejestracja: 01 października 2014, 13:33
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Mareek » 20 sierpnia 2015, 00:05

To ja mam jakieś inne Volvo.
Załączniki
volvo.JPG
volvo.JPG (203.21 KiB) Przejrzano 1364 razy
alfa.jpg
alfa.jpg (179 KiB) Przejrzano 1364 razy
0 x

potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: potoczasty » 20 sierpnia 2015, 18:12

Haha no tak. Racja jak byk 4 tłoczki:)
0 x

Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 318
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Kaban » 20 sierpnia 2015, 18:50

Przecież pisałem, że nie pamiętam :P

W każdym razie, w każdej tak było? A nie tryliard konfiguracji zacisków jak w 700/900?
0 x
.

Awatar użytkownika
Mareek
Posty: 1709
Rejestracja: 01 października 2014, 13:33
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Mareek » 20 sierpnia 2015, 20:04

Myślę, że wszystkie tak miały, chociaż z przodu były przynajmniej dwa rodzaje zacisków ATE i Girling. Z tyłu tarczowe niewentylowane i 2 tłoczkowe. Dwuobwodowy układ hamulcowy.
0 x


Wróć do „Modyfikacje osiągów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości