modyfikacje hamulców

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Kaban » 19 stycznia 2016, 12:26

Z jednym i drugim typem jarzm sobie poradzisz ;) jesli nie zaczniesz szastac przy regeneracji zaciskow, przewodow w oplocie to najbardziej oplacalny zestaw to 302/26 a lepiej 305/28.

Wysłane z telefonu.
0 x
.

Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: wujek » 19 stycznia 2016, 13:27

305/28 to te z s60/v70 fwd co?
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar

Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Kaban » 19 stycznia 2016, 14:30

Tak, ale z tego bierzemy tylko tarcze

Wysłane z telefonu.
0 x
.

Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: nckpol » 19 stycznia 2016, 18:23

Kaban pisze:Tak, ale z tego bierzemy tylko tarcze

Wysłane z telefonu.

czyli zacisk nadal idzie od 850/c70? a jak to jest w końcu z tymi jarzmami? pod większą tarczę muszę zacisk odsunąć od osi i chyba właśnie po to te jarzma od T5, czy źle myślę?
Regenarację zacisku sam sobie ogarnę (piaskowanie, malowanie, reparaturki), wymianę też ogarnę, tarcze i tak muszę kupić wraz z klockami bo teram mam fale dunaju także jedyny koszt dodatkowy to zaciski i kilka h pracy nad nimi.
Kaban Ty już ten temat przerabiałeś? podziel się. Kusi mnie 4tłoczek ale wydaje mi się zbędną fanaberią a wolę hajs zatrzymać i wpakować w budowę silnika...
0 x

Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Kaban » 19 stycznia 2016, 20:31

Zaciski i jarzma od 850 lub 70'tek 302mm. Najważniejsze jarzma, bo zaciski są te same dla 280 i 302. W to wchodzi tarcza z np. S60 305mm i 28mm ALE dobrze mieć oryginalne tłoczki w zaciskach, bo w zamienniki mogą klocki na grubość nie wejść. (Ja zdzierałem klocki, żeby je zmieścić) Jarzmo trzeba zdystansować jedynie o ok. 5mm ale to musi sobie pomierzyć każdy sam. Najlepsze byłyby tulejki + o tyle dłuższe śruby.

PS. Jedna z wersji jarzm może nieco wadzić o pierścień ABS, to kwestia 1-2-3 mm, więc jak kto się nie boi to szlifiera.

http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=156900
0 x
.

Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: wujek » 19 stycznia 2016, 22:20

Idzie te jarzma 302 dostać na rynku? Bo same zaciski z s70/850 mam na pęczki.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar

Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Kaban » 19 stycznia 2016, 22:45

Czasem przez miesiąc jest posucha a później wysyp ;) Różnie. Ja szukałem dwa dni i wyrwałem z C70 2.3t t5 :)
0 x
.

Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: nckpol » 19 stycznia 2016, 23:19

wielkie dzięki dobry człowieku :)
0 x

Cegła RWD
Posty: 15
Rejestracja: 11 października 2014, 12:17

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Cegła RWD » 17 lutego 2016, 09:06

A czy do tych zacisków z jarzmami 302mm nie potrzeba zadnych adapterow jak w przypadku 4tloczkow?

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
0 x

Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: modyfikacje hamulców

Postautor: Kaban » 17 lutego 2016, 10:06

Do 700/900 jarzmo trzeba 'zdystansowac' ok 4-5mm i to wszystko. Nie znam sie na 200, czy to jest to samo :P

Wysłane z telefonu.
0 x
.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości