Re: B204FT w 240
: 23 stycznia 2017, 08:42
Więc jak już robić to nie daj się utopić w jakimś łajnie typu redblock 8v
Budżetowy czyli cena gratów x2. Drogi to 2. potęga wartości gratówkivi pisze:Nie ma takiego pojęcia jak budżetowy swap. To zawsze milion dolarów.
A jak tam twój swap T5? Minął już rok, można zobaczyć jak to jeździ?kivi pisze:Optymista:)
tez mi się marzy Mr Big Block .....wujek pisze:Z perspektywy poświęconego czasu, gotówki włożonej w swoje auto a także patrząc na Twój wkład w Twoje auto i poświęconego czasu - weź pogadaj z mądrymi ludźmi, kup sobie w USA LSa załaduj to do swojej laleczki i bądź szczęśliwym człowiekiem.
Ale bym się do takiego widlaka przytulaaał !sambo pisze:tez mi się marzy Mr Big Block .....wujek pisze:Z perspektywy poświęconego czasu, gotówki włożonej w swoje auto a także patrząc na Twój wkład w Twoje auto i poświęconego czasu - weź pogadaj z mądrymi ludźmi, kup sobie w USA LSa załaduj to do swojej laleczki i bądź szczęśliwym człowiekiem.
V8 7.4
ale pomysł z B204FT jest do 945 pełniącej obowiązki dupo-wozu.
No i najważniejsze, żeby niemiecki TüV się nie zorientował
Nie widział, książki opiusują taki mariaż z 71 (93 i 94 r) ale podają też ze były 30-40, 30-43.sambo pisze:Ktoś kiedyś widział/słyszał o B204FT z AW71L ?
Fabrycznie to takiego setup'u nie było, prawda?