Strona 2 z 3

Re: B204FT w 240

: 22 stycznia 2017, 19:32
autor: kivi
Dla mnie B204 nie istnieje z oryginalnym sterowaniem.

Re: B204FT w 240

: 22 stycznia 2017, 19:34
autor: takijedenkuba
konradko pisze: Kwestia budżetu (tani nie jest) i pomysłu jak to upchnąć.
Upchnąć?
Mieszczą się R6 i V8 więc miejsca raczej nie braknie na skromny czterocylindrowy silnik..

Re: B204FT w 240

: 22 stycznia 2017, 19:39
autor: konradko
takijedenkuba pisze:
konradko pisze: Kwestia budżetu (tani nie jest) i pomysłu jak to upchnąć.
Upchnąć?
Mieszczą się R6 i V8 więc miejsca raczej nie braknie na skromny czterocylindrowy silnik..
Tam jest problem z serwo hamulca m.in. Trzeba albo założyć inne albo przenieść w inne miejsce, ten silnik potrzebuje dużo miejsca od strony kierowcy.
kivi pisze:Dla mnie B204 nie istnieje z oryginalnym sterowaniem.
Z racji tego że ja się kompletnie nie znam na tym, jedyną opcją jest jak ktoś mi powie że za tyle i tyle ogarnie mi taki i taki setup i "będzie Pan zadowolony". Nie muszę wiedzieć co z czym trzeba pożenić ani co trzeba bedzie wymienić, interesuje mnie koszt, czas i jaki performance jest do osiągnięcia. Sam to sobie mogę wymienić wałek i mam nadzieję to zrobić wkrótce o ile dotrze do mnie ten VX3.

Re: B204FT w 240

: 22 stycznia 2017, 19:44
autor: kivi
Wałek z motorówki do silnika N/A???

Re: B204FT w 240

: 22 stycznia 2017, 19:48
autor: konradko
kivi pisze:Wałek z motorówki do silnika N/A???
Nie, vx3 był montowany seryjnie w B230FB. Przynajmniej tak mówi internet.

Re: B204FT w 240

: 22 stycznia 2017, 19:52
autor: kivi
Szkoda roboty. To wybór między kiłą a rzeżączką...

Re: B204FT w 240

: 22 stycznia 2017, 20:31
autor: konradko
kivi pisze:Szkoda roboty. To wybór między kiłą a rzeżączką...
Wszystko jest lepsze od wałka M, a tego kupilem za 20 euro plus przesyłka

Re: B204FT w 240

: 22 stycznia 2017, 21:00
autor: takijedenkuba
Ze zmianą serwo nie widzę problemu

Re: B204FT w 240

: 22 stycznia 2017, 21:11
autor: konradko
takijedenkuba pisze:Ze zmianą serwo nie widzę problemu
Nie wiem nie znam się ale pewnie wtedy trzeba zmodyfikować układ hamulcowy, pewnie lista zmian jest dłuższa, w kazdym razie pomysł jest fajny jesli da się to budżetowo wykonać, w innym wypadku lepiej pewnie tak jak pisał kivi, swapowac T5

Re: B204FT w 240

: 23 stycznia 2017, 08:24
autor: kivi
Nie ma takiego pojęcia jak budżetowy swap. To zawsze milion dolarów.