B204FT w 240

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
kivi
Posty: 71
Rejestracja: 04 stycznia 2016, 21:14

Re: B204FT w 240

Postautor: kivi » 22 stycznia 2017, 19:32

Dla mnie B204 nie istnieje z oryginalnym sterowaniem.
0 x

takijedenkuba
Posty: 1621
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa

Re: B204FT w 240

Postautor: takijedenkuba » 22 stycznia 2017, 19:34

konradko pisze: Kwestia budżetu (tani nie jest) i pomysłu jak to upchnąć.


Upchnąć?
Mieszczą się R6 i V8 więc miejsca raczej nie braknie na skromny czterocylindrowy silnik..
0 x

konradko
Posty: 664
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: B204FT w 240

Postautor: konradko » 22 stycznia 2017, 19:39

takijedenkuba pisze:
konradko pisze: Kwestia budżetu (tani nie jest) i pomysłu jak to upchnąć.


Upchnąć?
Mieszczą się R6 i V8 więc miejsca raczej nie braknie na skromny czterocylindrowy silnik..


Tam jest problem z serwo hamulca m.in. Trzeba albo założyć inne albo przenieść w inne miejsce, ten silnik potrzebuje dużo miejsca od strony kierowcy.

kivi pisze:Dla mnie B204 nie istnieje z oryginalnym sterowaniem.


Z racji tego że ja się kompletnie nie znam na tym, jedyną opcją jest jak ktoś mi powie że za tyle i tyle ogarnie mi taki i taki setup i "będzie Pan zadowolony". Nie muszę wiedzieć co z czym trzeba pożenić ani co trzeba bedzie wymienić, interesuje mnie koszt, czas i jaki performance jest do osiągnięcia. Sam to sobie mogę wymienić wałek i mam nadzieję to zrobić wkrótce o ile dotrze do mnie ten VX3.
0 x

kivi
Posty: 71
Rejestracja: 04 stycznia 2016, 21:14

Re: B204FT w 240

Postautor: kivi » 22 stycznia 2017, 19:44

Wałek z motorówki do silnika N/A???
0 x

konradko
Posty: 664
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: B204FT w 240

Postautor: konradko » 22 stycznia 2017, 19:48

kivi pisze:Wałek z motorówki do silnika N/A???


Nie, vx3 był montowany seryjnie w B230FB. Przynajmniej tak mówi internet.
0 x

kivi
Posty: 71
Rejestracja: 04 stycznia 2016, 21:14

Re: B204FT w 240

Postautor: kivi » 22 stycznia 2017, 19:52

Szkoda roboty. To wybór między kiłą a rzeżączką...
0 x

konradko
Posty: 664
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: B204FT w 240

Postautor: konradko » 22 stycznia 2017, 20:31

kivi pisze:Szkoda roboty. To wybór między kiłą a rzeżączką...


Wszystko jest lepsze od wałka M, a tego kupilem za 20 euro plus przesyłka
0 x

takijedenkuba
Posty: 1621
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa

Re: B204FT w 240

Postautor: takijedenkuba » 22 stycznia 2017, 21:00

Ze zmianą serwo nie widzę problemu
0 x

konradko
Posty: 664
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: B204FT w 240

Postautor: konradko » 22 stycznia 2017, 21:11

takijedenkuba pisze:Ze zmianą serwo nie widzę problemu


Nie wiem nie znam się ale pewnie wtedy trzeba zmodyfikować układ hamulcowy, pewnie lista zmian jest dłuższa, w kazdym razie pomysł jest fajny jesli da się to budżetowo wykonać, w innym wypadku lepiej pewnie tak jak pisał kivi, swapowac T5
0 x

kivi
Posty: 71
Rejestracja: 04 stycznia 2016, 21:14

Re: B204FT w 240

Postautor: kivi » 23 stycznia 2017, 08:24

Nie ma takiego pojęcia jak budżetowy swap. To zawsze milion dolarów.
2 x


Wróć do „Modyfikacje osiągów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość