B204FT w 240

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
kivi
Posty: 71
Rejestracja: 04 stycznia 2016, 21:14

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kivi »

Dla mnie B204 nie istnieje z oryginalnym sterowaniem.
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

konradko pisze: Kwestia budżetu (tani nie jest) i pomysłu jak to upchnąć.
Upchnąć?
Mieszczą się R6 i V8 więc miejsca raczej nie braknie na skromny czterocylindrowy silnik..
0 x
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

takijedenkuba pisze:
konradko pisze: Kwestia budżetu (tani nie jest) i pomysłu jak to upchnąć.
Upchnąć?
Mieszczą się R6 i V8 więc miejsca raczej nie braknie na skromny czterocylindrowy silnik..
Tam jest problem z serwo hamulca m.in. Trzeba albo założyć inne albo przenieść w inne miejsce, ten silnik potrzebuje dużo miejsca od strony kierowcy.
kivi pisze:Dla mnie B204 nie istnieje z oryginalnym sterowaniem.
Z racji tego że ja się kompletnie nie znam na tym, jedyną opcją jest jak ktoś mi powie że za tyle i tyle ogarnie mi taki i taki setup i "będzie Pan zadowolony". Nie muszę wiedzieć co z czym trzeba pożenić ani co trzeba bedzie wymienić, interesuje mnie koszt, czas i jaki performance jest do osiągnięcia. Sam to sobie mogę wymienić wałek i mam nadzieję to zrobić wkrótce o ile dotrze do mnie ten VX3.
0 x
kivi
Posty: 71
Rejestracja: 04 stycznia 2016, 21:14

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kivi »

Wałek z motorówki do silnika N/A???
0 x
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

kivi pisze:Wałek z motorówki do silnika N/A???
Nie, vx3 był montowany seryjnie w B230FB. Przynajmniej tak mówi internet.
0 x
kivi
Posty: 71
Rejestracja: 04 stycznia 2016, 21:14

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kivi »

Szkoda roboty. To wybór między kiłą a rzeżączką...
0 x
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

kivi pisze:Szkoda roboty. To wybór między kiłą a rzeżączką...
Wszystko jest lepsze od wałka M, a tego kupilem za 20 euro plus przesyłka
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

Ze zmianą serwo nie widzę problemu
0 x
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

takijedenkuba pisze:Ze zmianą serwo nie widzę problemu
Nie wiem nie znam się ale pewnie wtedy trzeba zmodyfikować układ hamulcowy, pewnie lista zmian jest dłuższa, w kazdym razie pomysł jest fajny jesli da się to budżetowo wykonać, w innym wypadku lepiej pewnie tak jak pisał kivi, swapowac T5
0 x
kivi
Posty: 71
Rejestracja: 04 stycznia 2016, 21:14

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kivi »

Nie ma takiego pojęcia jak budżetowy swap. To zawsze milion dolarów.
2 x
ODPOWIEDZ