B204FT w 240
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: B204FT w 240
Upchnąć?konradko pisze: Kwestia budżetu (tani nie jest) i pomysłu jak to upchnąć.
Mieszczą się R6 i V8 więc miejsca raczej nie braknie na skromny czterocylindrowy silnik..
0 x
Re: B204FT w 240
Tam jest problem z serwo hamulca m.in. Trzeba albo założyć inne albo przenieść w inne miejsce, ten silnik potrzebuje dużo miejsca od strony kierowcy.takijedenkuba pisze:Upchnąć?konradko pisze: Kwestia budżetu (tani nie jest) i pomysłu jak to upchnąć.
Mieszczą się R6 i V8 więc miejsca raczej nie braknie na skromny czterocylindrowy silnik..
Z racji tego że ja się kompletnie nie znam na tym, jedyną opcją jest jak ktoś mi powie że za tyle i tyle ogarnie mi taki i taki setup i "będzie Pan zadowolony". Nie muszę wiedzieć co z czym trzeba pożenić ani co trzeba bedzie wymienić, interesuje mnie koszt, czas i jaki performance jest do osiągnięcia. Sam to sobie mogę wymienić wałek i mam nadzieję to zrobić wkrótce o ile dotrze do mnie ten VX3.kivi pisze:Dla mnie B204 nie istnieje z oryginalnym sterowaniem.
0 x
Re: B204FT w 240
Nie, vx3 był montowany seryjnie w B230FB. Przynajmniej tak mówi internet.kivi pisze:Wałek z motorówki do silnika N/A???
0 x
Re: B204FT w 240
Wszystko jest lepsze od wałka M, a tego kupilem za 20 euro plus przesyłkakivi pisze:Szkoda roboty. To wybór między kiłą a rzeżączką...
0 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: B204FT w 240
Nie wiem nie znam się ale pewnie wtedy trzeba zmodyfikować układ hamulcowy, pewnie lista zmian jest dłuższa, w kazdym razie pomysł jest fajny jesli da się to budżetowo wykonać, w innym wypadku lepiej pewnie tak jak pisał kivi, swapowac T5takijedenkuba pisze:Ze zmianą serwo nie widzę problemu
0 x